In timp ce austriecii si elvetienii sunt dependenti de ziare, 20% din est-europeni au anulat abonamentele la ziare.

Romanii, olandezii si belgienii se informeaza mai ales de la televizor, in timp ce in Cehia, majoritatea populatiei (60%) utilizeaza internet-ul ca susa principala de informatii, cel mai mare procent din toate cele 10 tari europene in care s-a realizat sondajul.

Radio-ul este mediul de informare cel mai putin utilizat in toate tarile, doar irlandezii preferandu-l ca a doua sursa de stiri despre criza.
Cu toate acestea, majoritatea europenilor s-au saturat de criza, iar in Belgia, Cehia, Irlanda, Olanda, Polonia si Slovacia, peste jumatate din populatie se declara satula pana peste cap de acest subiect.

In aproape toate celelalte tari, 40% sau mai mult dintre respondenti considera ca situatia a fost exagerata la TV, in timp ce in Austria, Ungaria si Elvetia doar o treime din populatie a fost de accord cu aceasta afirmatie.

Pe de alta parte, cei mai multi europeni nu au urmarit mai multe seriale, jurnale de calatorii sau programe de sport pentru a scapa de recesiunea economica acestia raspunzand ca nu au fost deranjati sa se confrunte cu programe ce aveau ca subiect oameni care si-au pierdut locul de munca sau casa.

In privinta reducerii activitatilor de relaxare, cei mai multi oameni au renuntat la a iesi in baruri, restaurante sau la cinema.

In Irlanda, urmata de Romania, Ungaria,
Slovacia si Polonia, au fost printre cei mai multi oameni care au renunta la aceste activitati.

Aproximativ un sfert din populatie si-a redus si activitatile sportive, a cumparat mai rar ziare si a alocat mai mult timp pentru DVD/ video si jocuri video.

Activitatile de relaxare ale olandezilor au fost cel mai putin afectate de criza financiara, doar 25% dintre persoanele chestionate in Olanda petrecand mai putin timp in baruri si restaurante in anul 2009 si doar 18% au mers mai rar la cinematograf.

In alte tari, intre o treime si jumatate din respondenti au cheltuit mai putini bani cu aceste activitati.

In locul acestor distractii, oamenii au optat pentru a sta mai mult acasa, pentru a se uita la televizor, naviga pe internet si si-au petrecut mai mult timp vizitandu-si prietenii ori familia.