In urma unui proces de selectie organizat de Romtelecom, Splendid Media a fost desemnata castigatoare pentru administrarea urmatoarelor tipuri de spatii publicitare detinute de operatorul telecom: televiziune (prin postarea de bannere si materiale video pe canalul propriu Dolce TV si pe interfata Dolce Interactiv), outdoor (prin cabinele telefonice si imobilele Romtelecom), internet (prin intermediul website-urilor detinute de companie, externe si interne), indoor (in magazinele Romtelecom), si new media.

"Suntem bucurosi de alegerea facuta de Romtelecom, atat pentru posibilitatea pe care o avem de a ne consolida portofoliul in zona mediilor conventionale, dar mai ales in zona de new media, lucru pe care am pus accent in ultima perioada”, a declarat Radu Budes, Managing Partner, Splendid Media.

”Am invitat la aceasta licitatie patru dintre cele mai importante regii de media care puteau raspunde cerintelor noastre si livra un plan bine inchegat de administrare a mediilor de care dispune compania. Consideram ca am ales cea mai coerenta si avantajoasa oferta pentru companie”, a declarat Alina Petri, General Manager Portal Division, Romtelecom S.A.

Splendid Media este o regie de vanzari de publicitate multimedia si consultanta in marketing. Pe langa produsele Romtelecom, portofoliul sau include in acest moment sase canale TV (TVR 1, TVR 2, TVR 3, TVR Info, TVR International, TVR Cultural), reteaua nationala de ghiduri gratuite „Zile si Nopti”, doua publicatii lunare (Sunete, Auto Expert), retelele indoor: Oops Media, Monopoly Media, Salon Style Media si Clinik Media, publicitate indoor in reteaua nationala de aeroporturi, ecrane TV outdoor, peste 70 de site-uri administrate si divizia de mobile advertising pentru Vodafone Romania.