Brandul auto Dacia are cea mai buna prezenta in mediul online romanesc, au declarat 30% din participantii la cea de-a treia editie a studiului realizat de Gemius si Evensys – Online Leading Brands.

Astfel, brandurile cu cea mai buna prezenta pe Internet sunt Dacia (30% din respondenti), BCR (10%), Petrom (7%), Ursus (4%), Emag (4%), Romtelecom (3%), Murfatlar (3%), Arctic (3%), eJobs (3%) si BRD (3%).

De asemenea, cele mai populare branduri romanesti sunt Dacia (33%), Ursus (6%), Petrom (5%), Arctic (5%), BCR (5%), Murfatlar (4%), Borsec (4%), Poiana (4%).

La capitolul branduri de incredere, respondentii au optat pentru Dacia (27%), BCR (7%), Arctic (6%), Petrom (5%), Borsec (5%), Murfatlar (5%), Dorna (4%), CEC (4%), Napolact (4%), Ursus (3%).

In opinia participantilor la studiu un brand de succes este cel care ofera produse si servicii de calitate inalta (62%), este foarte cunoscut (45%) si are produse care se vand foarte bine (32%).

Printre cele mai cunoscute branduri din banci si asigurari sunt BCR (56% din respondenti), ING (43%), BRD (41%), Banca Romaneasca (20%) si Asirom (11%).

Totodata, cele mai populare branduri din categoria cosmetice si produse de ingrijire personala sunt Nivea, Gillette, Colgate, Dove, Loreal, Avon, Blend-a-med, Vichy, Garnier si Oriflame.

Din domeniul auto cele mai mentionate branduri sunt Dacia, BMW, Audi, Volvo, Toyota, Opel, Renault, Volkswagen si Ford.
Brandurile cele mai cunoscute din domeniul telecomunicatiilor sunt Orange, Vodafone, Cosmote, Romtelecom si RCS&RDS.

Datele pentru cea de-a treia editie a studiului Online Leading Brands pentru brandurile din Internetul romanesc au fost colectate in perioada 14-25 ianuarie 2010, pe un esantion de 2.400 de utilizatori romani de Internet cu varsta cuprinsa intre 18 si 45 de ani.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri