Astfel, brandurile cu cea mai buna prezenta pe Internet sunt Dacia (30% din respondenti), BCR (10%), Petrom (7%), Ursus (4%), Emag (4%), Romtelecom (3%), Murfatlar (3%), Arctic (3%), eJobs (3%) si BRD (3%).

De asemenea, cele mai populare branduri romanesti sunt Dacia (33%), Ursus (6%), Petrom (5%), Arctic (5%), BCR (5%), Murfatlar (4%), Borsec (4%), Poiana (4%).

La capitolul branduri de incredere, respondentii au optat pentru Dacia (27%), BCR (7%), Arctic (6%), Petrom (5%), Borsec (5%), Murfatlar (5%), Dorna (4%), CEC (4%), Napolact (4%), Ursus (3%).

In opinia participantilor la studiu un brand de succes este cel care ofera produse si servicii de calitate inalta (62%), este foarte cunoscut (45%) si are produse care se vand foarte bine (32%).

Printre cele mai cunoscute branduri din banci si asigurari sunt BCR (56% din respondenti), ING (43%), BRD (41%), Banca Romaneasca (20%) si Asirom (11%).

Totodata, cele mai populare branduri din categoria cosmetice si produse de ingrijire personala sunt Nivea, Gillette, Colgate, Dove, Loreal, Avon, Blend-a-med, Vichy, Garnier si Oriflame.

Din domeniul auto cele mai mentionate branduri sunt Dacia, BMW, Audi, Volvo, Toyota, Opel, Renault, Volkswagen si Ford.
Brandurile cele mai cunoscute din domeniul telecomunicatiilor sunt Orange, Vodafone, Cosmote, Romtelecom si RCS&RDS.

Datele pentru cea de-a treia editie a studiului Online Leading Brands pentru brandurile din Internetul romanesc au fost colectate in perioada 14-25 ianuarie 2010, pe un esantion de 2.400 de utilizatori romani de Internet cu varsta cuprinsa intre 18 si 45 de ani.