"Am incercat sa construim roluri cat mai confortabile pentru cei doi protagonisti, in care acestia sa se regaseasca. Discutiile zilnice care apar intre tata si fiu pot fi o sursa inepuizabila de inspiratie – si de amuzament. Mircea a avut o contributie importanta la partea creativa, iar Toyota ne-a motivat foarte mult aproband propunerile noastre mai putin obisnuite. O surpriza pentru noi a fost tatal lui Mircea Badea, talentat si foarte dezinvolt, de parca ar fi filmat al n-lea spot din cariera”, declara Mona-Lisa Caravaniez, coordonator al proiectului din partea Saatchi & Saatchi, agentie careia ii apartine strategia de campanie si creatia.

“Toyota este acum si mai aproape de clientii sai, carora le ofera masini cu dotari foarte bune, la preturi speciale, in prima campanie cu mesaj exclusiv romanesc. Ne adresam unui public variat, dar care imbina simtul umorului cu cel practic si suntem convinsi ca prin aceasta campanie vom reusi sa ajungem mai usor la el”, spune George Kyriazis, Managing Director Toyota Romania.



Campania de comunicare Toyota include promovarea ofertelor Toyota atat pe TV , print, outdoor cat si pe radio si online (realizat de catre Kubis Interactive).

Toyota Romania participa la programul de stimulare a inoirii parcului auto national 2010 cu oferte speciale pentru modelele Yaris, Auris, Avensis, Aygo si Corolla.

Echipa care a participat la realizarea campaniei:
Toyota:
Anca Dumitrescu, Ciprian Dragomirescu, Alexandru Cheta,
Ana-Maria Toma si George Kyriazis (GM Toyota).

Saatchi & Saatchi:
Creatie: Florian Langa, Ovidiu Hodorogea, Jorg Riommi, Daniela Nedelschi
Productie TV & print: Elena Catanchin, Vitalie Brega
Client Service: Mona-Lisa Caravaniez, Livia Costea, Nicoleta Benga

Saga Film

Productie Saga: George Gramma
Regizor: Radu Jude; DOP: Alex Sterian
Foto: Ionut Macri