„Toata lumea stinge lumina pentru o ora” este declaratia prin care Romania se alatura pentru a doua oara campaniei globale Earth Hour, pentru a transmite lumii un mesaj despre nevoia de actiune impotriva schimbarilor climatice. Anul acesta, romanii vor stinge lumina alaturi de alte peste 90 de tari participante, la initiativa WWF, organizatia care coordoneaza de 4 ani campania globala.

Componenta principala a campaniei o reprezinta cele doua spoturi TV “Italienii” si „Japonezii”, filmate in regia lui Hypno si realizate de catre casa de productie Silver Bullet. In ambele cazuri, povestea dramatizeaza intr-o maniera relaxata si pozitiva felul specific in care un popor sau altul stinge lumina de Earth Hour.



Promovarea integreaza de asemenea o importanta componenta de online, site-ul www.earth-hour.ro continand informatii pentru cei care doresc sa se implice sau sa sustina evenimentul, alaturi de postere si proiecte speciale in presa scrisa, radio, innovative media, materiale de promovare neconventionala si one to one communication.

Ogilvy&Mather mai deserveste clienti precum Kraft Foods Romania, COSMOTE/Germanos, Heineken Romania, Millenium Bank, Lenovo, WWF.