“Cautam in fieare zi sa imbunatatim comunicarea catre consumatorii nostri. Ei sunt cei care decid. Pe langa reteaua de magazine cu propriul sistemul de fidelizare, avem o noua modalitate de comunicare, Facebook. Mai mult sau mai putini fideli, ei au ocazia sa-si exprime parea despre produsele si magazinele Angst. Cred in online si in potentialul acestuia. Comunicarea este singura cale de a face lucrurile mai bine, chiar daca sunt si mesaje critice uneori. Avantajul online-ului este ca te poti adresa imediat milioanelor de utilizatori”, spune vicepresedintele companiei, Stefan Padure (foto).

Chiar daca pana acum nu a bugetat serios aceasta activitate, realizand doar cateva concursuri punctuale, compania va incepe sa isi concentreze mai mult atentia asupra mediului online, a adaugat Padure.

De asemenea, Angst a completat gama Bunatati traditionale cu trei noi produse - Jumari, Pui moldovenesc, Pastrama taraneasca de curcan. Compania a lansat si Vinul Casei, un cobranding cu Domeniile Dealu Mare.

In opinia vicepresedintelui Angst, perioada de Paste nu aduce neaparta vanzari mai mari, ci este mai degraba o perioada de reincepere a consumului.

"Sa nu uitam ca in 2009 eram in plina criza financiara, iar perspectivele erau din ce in ce mai sumbre, asa ca vanzarile nu au atins volumele din 2008. Perioada de Paste nu este una de vanzari mari ci o perioada de reincepere a consumului. Cresterile incep odata cu incalzirea vremii, se stabilizeaza in perioada de vara si reincep cresterea odata cu ideschiderea anului scolari. Perioada de pana la Paste este una dintre cele mai grele din an pentru carne si preparatele din carne", afirma Stefan Padure.

Angst detine doua fabrici de carne si preparate din carne pe care le comercializeaza sub marcile Angst, Salsi si Santivia. Reteaua de magazine este compusa din 23 de locatii situate in Bucuresti, Otopeni, Buftea si Sinaia.