Campania creata de specialistii de la Ogilvy a fost structurata pe mesaje diferentiate pe categorii distincte de public tinta: liderii de opinie din lumea de afaceri si mass media, precum si clientii actuali si potentiali. Principalele canale media prin care a fost comunicata campania au fost televiziunea si presa, pe baza unei strategii media semnate MindShare. Maniera de abordare executionala a venit sa intareasca inca o data ideea de inovatie, cel mai important cuvant cheie din filosofia Energy Holding. Acest concept de inovatie este destul de abstract si greu de explicat in comunicare, mai ales atunci cand vrei sa iti pastrezi si ipostaza de companie apropiata de oameni, prietenoasa si transparenta. Asa ca s-a ales varianta de inovatie in forma produsului finit desen contemporan care atrage atentia si transmite mesajul de companie inovativa intr-un mod mult mai subtil si credibil. declara Emil Comsa, Art Director Ogilvy&Mather.
Genul de animatie dorit de creativi pentru spot a fost unul foarte special, iar casa de productie cu care s-a lucrat la realizarea lui este Abis Studio. Este un proiect de anvergura, unic in Romania. Am avut placerea sa lucram cu o echipa care a inteles foarte bine care este rezultatul pe care il dorim. Si am reusit sa-l obtinem. declara Razvan Giurcaneanu, Audio-Video Producer Ogilvy.
Nu numai modul de realizare a spotului este o premiera, ci si vocea actorului. Ne-am dorit de la inceput o voce particulara, noua, care sa se potriveasca atat povestii, cat si muzicii spotului (Breathe, Telepopmusic). Am avut placerea sa colaboram cu un actor cu totul special, Vladimir Gaitan, care a inteles foarte bine atmosfera proiectului si a adus un plus productiei, declara Laura Ionescu, Copywriter Ogilvy&Mather.
Campania demarata in octombrie 2005 este un prim pas in definirea unei individualitati distincte si puternice a companiei Energy Holding, in procesul de transformare si constructie a unui brand. Si toate acestea cu rolul de a intari pozitia companiei de lider in inovatie si partener solid in perceptia comunitatii de afaceri.
Echipa Ogilvy: Emil Comsa Art Director, Laura Ionescu Copywriter, Razvan Capanescu Creative Director, Razvan Giurcaneanu Audio-Video Producer, Cristina Zaharia Account Manager, Gina Leu Client Service Director.
Echipa MindShare: Mihaela Fabian Media Buying Director, Gratiela Cenoiu Media Planner, Oana Petroff Managing Director.
Echipa Abis Studio: Eduardo Vasquez Regizor, Sergiu Negulici Ilustrator/3D artist, Loredana Moise Producator.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: