Daca James Cameron ar fi regizat "Idiotii". Daca Peter Jackson ar fi regizat "Vremea tiganilor". Daca fratii Wachowski ar fi regizat "Pisica alba - pisica neagra". Daca Paul Verhoeven ar fi regizat "Totul despre mama mea". Daca ar fi existat o astfel de lume, box-office-ul ar fi stabilit cine ia Oscaruri, producatorii de pop-corn ar fi fost mult mai bogati si multiplexurile ar fi stapanit lumea. Daca DaKINO ar fi devenit Oscar dupa un an, zeci de mii de tineri cu inocenta vietii in suflet ar fi fost mai fara grija zilei de maine, dar si mai goi de visuri si sperante. Ar fi ras mai mult, dar ar fi gandit mai putin.

Daca Romania ar fi fost America, Oscarul ar fi fost facut de Dan Chisu. Daca Dan Chisu ar fi facut Oscarul, ar fi fost DaKINO. Daca nu ar fi fost DaKINO, nu ar mai fi fost Lowe. Daca nu ar fi fost Lowe, ar fi fost altcineva. Dar nu ar mai fi fost "Daca…". "Daca…", pentru cei ce s-au saturat de retete si staruri, de unicultura si suprematia banului, de autoironizarea narcisista a luxului, pentru ca-si permit luxul autoironiei. Pentru ei exista Dakino. "Daca…", un concept de Lowe & Partners. In rolurile principale: Andreea Chirica si Otilia Mihalcea. Producator: Irina Stanciulescu. Regizor: Mihai Coliban. O productie Reload Film.
de Mihai Coliban, Creative Director Lowe.

La aceasta editie aniversara DaKINO 15 ani, pe langa identitatea vizuala a festivalului, Lowe a creat campania de imagine "Festivalul celor care nu se multumesc cu Hollywood", formata din spotul TV Matrix (rulat pe Realitatea TV), spotul radio Titanic (se aude la Radio Guerilla) si seria de printuri – Basic Instinct by Almodovar, Titanic by Lars von Trier si Lord of the Rings by Kusturica (care se vad in B-24-FUN, Academia Catavencu si Cotidianul, dar si pe outdoor si indoor).

Citeste si:

"Marketingul viral a functionat in cazul acestei campanii - comunitatea a Bucurestilor plimbase deja spotul de cateva ori inainte de intrarea lui pe post. Cel mai tare a fost cand l-am primit pe mail de la un client care se extaziase si ma intreba daca stiu cine l-a facut. Si m-am bucurat ca stiam cine l-a facut J ", Hortensia Nastase, Communication.

"DaKINO este cel mai vechi organizator al unei competitii de scurt-metraj documentar din Romania. Am pornit la drum acum 15 ani si, de atunci, in fiecare an, am invatat si am crescut. Anul asta i-am rugat pe cei de la Lowe sa creeze campania de comunicare pentru ca ne-a placut ce am vazut ca au facut in ultima vreme. Ne-au placut Selectiv, Timisoreana, Citeste o carte, Universitatea Europeana Dragan, Jollie Ville. Si ne-am gandit ca festivalul merita o infuzie de prospetime si creativitate anul asta. Si asa a si fost.", spune Geo Procopie, Producatorul General al Festivalului DaKINO.

Echipa care a creat aceasta campanie: DaKINO – Geo Procopie (Producator General) si Leea Catincescu (Director de Competitie); Lowe - Mihai Coliban (Creative Director), Otilia Mihalcea (Art), Andreea Chirica (Copy), Irina Stanciulescu (Audio Video Production), Hortensia Nastase (Communication) si Oana Radu (Client Service). Campania nu ar fi fost posibila fara Sebastian Tudor (Reload Film) si Ionut Staicu (fotograf).