Golden Hammer este principalul festival de publicitate organizat in regiunea Baltica, ce recunoaste si premiaza creativitatea, inovatia si excelenta in advertising, si si-a desemnat laureatii in acest weekend. Pe langa majoritatea participantilor care provin din tarile CEE, la festival au inscris lucrari agentii din tari precum Africa de Sud, Australia, Elvetia, Germania, Austria, Franta, Belgia, Finlanda.

Lucrarea castigatoare a categoriei Print a fost „The Big Turn Off” realizata de Ogilvy pentru WWF, lucrare ce a obtinut atat Gold cat si Grand Prix-ul acestei categorii. Totodata, lucrarea neconventionala „Punch Machine” realizata pentru acelasi client WWF a fost recompensata cu Silver in categoria Outdoor. Ambele executii sunt parte a campaniei de promovare a manifestarilor Earth Hour in Romania – o initiativa globala impotriva schimbarilor climatice.

Totodata editia din 2010 a festivalului a adus Ogilvy si titlul de „Network of the Year”.

Agentia Saatchi & Saatchi a castigat un trofeu de aur si unul de argint in cadrul aceluiasi festival. Executia premiata cu aur, in categoria print (social), face parte din campania Birds realizata pentru Greenpeace, poarta numele “Swallow” si ilustreaza efectele dezastroase ale nepasarii oamenilor asupra vietii salbatice. Trofeul de argint a fost castigat de campania “Fenistil Skin Sensations”, pentru Novartis, in categoria print (medications), un proiect Saatchi & Saatchi Romania si Elvetia.

Aflat la a 11-a editie, Festivalul International Golden Hummer s-a desfasurat la Riga, in Lituania si a reunit profestionisti din industria comunicarii din intreaga lume.