“Romania devine o piata tot mai importanta pentru noi, fiind in prezent a doua ca marime in Europa Centrala, dupa Polonia”, a declarat Katarzyna Kieli, director general DNEC.
La randul sau, Andrei Grigorescu are o experienta de peste 10 ani in industria de advertising. A lucrat ca director general al PosterCom, agentia outdoor a The Group, iar anterior a fost director de vanzari si dezvoltare in cadrul News Outdoor Group, divizia de advertising Out-Of-Home a The News Corporation (NewsCorp).
Structura echipei de programe din Europa Centrala a fost de asemenea modificata. In acest sens, Ada Roseti, channel manager pentru Romania, a fost promovata ca channel director pentru Romania, Ungaria, Republica Ceha si Slovacia si se va ocupa de coordonarea activitatii canalelor Discovery pe toate cele patru piete, lucrand in continuare din Romania. In completarea acestei schimbari, Diana Tulbure, marketing manager pentru Romania, a fost la randul sau promovata, urmand sa coordoneze activitatile de marketing pentru aceleasi 4 piete.
In Europa, Orientul Mijlociu si Africa, exista 13 marci Discovery, disponibile unui numar de 230 milioane de abonati, din 115 tari, oferind programe adaptate in 28 de limbi.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: