La studiul la care au participat 2.100 de adulti, 49% dintre acestia au declarat ca au incredere in cele trei companii IT. Doar 8% dintre acestia au declarat ca au incredere in Twitter, in timp ce doar 13% au incredere in Facebook.
Studiul a fost publicat in aceeasi zi in care Google a fost chemata in instanta in Franta, dupa ce a colectat accidental date confindentiale ale utilizatorilor europeni prin serviciul Street View.
De asemenea, Apple a anuntat ca a inceput colectarea datelor geografice in timp real a utilizatorilor pentru a imbunatati produsele si serviciile.
Companiile IT si site-urile de retele sociale au primit mai multa incredere din partea consumatorilor decat continutul din media traditional, doar 8% dintre adulti si 6% dintre tineri declarand ca au mai multa incredere in formele de media traditionale.
Analistii Zogby International sustin ca aceasta incredere se datoreaza faptului ca marile companii IT si-au construit deja indentitatile de brand, in timp ce Facebook si Twitter inca nu au identitati corporate.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: