WPP, cel mai mare grup de publicitate, vede o crestere a veniturilor si ia in considerare chiar si o dezvoltare a operatiunilor prin achizitii.
Veniturile au continuat sa creasca in trimestrul al doilea, iar incasarile din lunile aprilie si mai au crescut cu 4-5%, a declarat directorul executiv al WPP, Martin Sorrell, citat de The Wall Street Journal.

El a adaugat ca actuala tinta de crestere de 2% pentru acest an se va mentine, asteptandu-se la un avans al marjelor de profit de pana la 12,7% in acest an.

Fondatorul celui mai mare grup de publicitate a facut referire la problemele economice din Europa. “Sunt cativa nori pe cer, iar oamenii devin din nou nervosi. Avertismentul este benefic deoarece atunci cand sunt avertizati, consumatorii iau atitudine”, a declarat executivul.

Presedintele WPP a mai spus ca exista importante oportunitati de achizitii, in special in piete ca Brazilia, Rusia, India si China.

Martin a mai spus ca nu este de acord cu punctul de vedere al competitorilor, care nu vad o crestere puternica in pietele cu o dezvoltare rapida precum China sau India. “Harta oportunitatilor se modifica mereu”.

“Noile piete, new media si consumatorii raman principalul nostru focus”, a declarat Martin Sorrell. care a adaugat ca in segmentul digital compania vrea sa isi creasca veniturile atat organic, cat si prin achizitii.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri