Cheil Worldwide, una dintre cele mai importante retele de comunicare pe plan global, anunta achizitia pachetului majoritar de actiuni al Centrade Integrated, agentie digitala de publicitate din sud-estul Europei. Achizitia face parte din strategia retelei de a se extinde pe piata globala, dupa ce in primul trimestru al anului a raportat venituri in crestere cu 10%.

In primul trimestru al anului, Cheil Worldwide a anuntat o crestere semnificativa a veniturilor, venitul consolidat crescand cu 10%, iar profitul operational cu 12% fata de aceeasi perioada a anului trecut (17% a fost cresterea profitului operational inainte de impozitare). Dat fiind acest moment favorabil pentru retea, Cheil se asteapta ca achizitia Centrade Integrated sa contribuie la extinderea platformei sale de business in Europa, dar si la consolidarea businessului global, care reprezinta 75% din venitul total al retelei globale.

Achizitia Centrade Integrated face parte din strategia retelei de a-si creste competitivitatea pe piata globala si de a construi platforme de business care sa sustina viitoarea extindere printr-o activitate intensa de fuziuni si achizitii. Centrade Integrated este bine reprezentata in sud-estul Europei, avand ca punct forte oferirea de solutii de marketing bazate pe analiza de date. Termenii acordului dintre Cheil Worldwide si Centrade Integrated nu vor fi facuti publici.

Anul trecut, Cheil Worldwide a investit in media digitala si marketing B2B, achizitionand PSL, o firma de consultanta in marketing B2B cu sediul in Toronto, si Atom42, o agentie de marketing online britanica, prin intermediul agentiei Iris, membra a retelei Cheil in UK. Procesul de extindere prin fuziuni si achizitii va fi continuat, spun reprezentantii Cheil Worldwide, care vizeaza agentii specializate, cu expertiza in zona de inovare digitala pe baza analizei de date, marketing digital si e-commerce. Agentia globala va avea abordari diferite in functie de regiune – se va concentra pe diversificarea si extinderea businessului pe pietele mai dezvoltate, precum cea americana sau britanica, in vreme ce, pe pietele emergente precum sud-vestul Asiei si America Latina, va face demersuri sa devina lider de piata.

“Cheil Worldwide si-a luat angajamentul de a se transforma dintr-o agentie traditionala de publicitate intr-o companie care ofera solutii integrate digitale si creative. Sunt increzator ca achizitia Centrade Integrated va contribui la consolidarea capabilitatilor noastre digitale pe piata globala”, a declarat Jeongkeun Yoo, presedinte si CEO Cheil Worldwide

Pretul ramane cel mai...
Citeste si: Fashion online: pretul ramane principalul criteriu pentru romani

Avand operatiuni in 44 de tari pe plan global, cu peste 6.200 de angajati, reteaua globala Cheil aduce impreuna specialisti in comunicarea de brand, retail, inovatie, proiecte sociale si design. Reteaua include Cheil Worldwide, Barbarian Group, BMB, Bravo Asia, Iris Worldwide, McKinney si One Agency. Printre clientii grupului se numara Samsung, Absolut, Adidas, Lego, Shell, Alibaba, Dupont, Harman, IHG si Pizza Hut. Aflata pe locul 17 in lume in topul veniturilor (Ad Age, 2015) si pe locul 15 in topul creativitatii (The Gunn Report, 2018), reteaua globala Cheil este construita astfel incat sa isi ajute clientii sa faca fata schimbarilor care pun la incercare toate businessurile, prin crearea de idei care pun in miscare – pun in miscare oameni, branduri si businessuri.

Infiintata in 1993, Centrade Integrated, parte a Centrade USA Group, agentie de publicitate de top cu sediul central in Romania si cu o prezenta semnificativa in sud-estul Europei, ofera o gama larga de solutii de comunicare la nivel european, de la ATL sau BTL, pana la digital sau retail.

Centrade Integrated are un portofoliu solid de clienti in Romania, Serbia, Croatia si Ungaria. Agentia are o gama larga de clienti in sud-estul Europei si ofera solutii digitale de comunicare pentru companii precum P&G sau Raiffeisen Bank, gestionand, in acelasi timp, si site-ul Samsung.com. Data fiind baza solida de clienti, businessul digital al agentiei a inregistrat o crestere semnificativa de 80% in ultimii doi ani, ceea ce a condus, anul trecut, la o crestere totala a veniturilor de 54%.

Grupul hotelier Orbis a avut...
Citeste si: Orbis a avut venituri mai mari, dar o rata de ocupare mai mica in 2018

Sursa foto: By Rawpixel.com/Shutterstock

Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »



Citeste si
Curtea de Conturi a identificat prejudicii de 350 milioane de lei