Celelalte agentii invitate la pitch au fost: The Practice, Nicola Porter Novelli, Skepsis, Split Advertising, Tonic Advertising, Pastel Group.

Bugetul de lansare al magazinului Cocor, care va cuprinde atat investitia in evenimentul de lansare, cat si campania de media ce va sustine deschiderea galeriilor comerciale este de 600.000 de euro. Campania de media va avea componente TV, radio, print, online si DOOH si va fi administrata de catre departamentul de marketing Cocor SA.

Echipa Wunderman care a contribuit la castigarea pitch-ului a fost formata din: Joaquin Bonilla - Executive Creative Director, Tereza Munteanu – Managing Partner, Ileana Badiu – Managing Partner, Mihaela Muresanu – PR Director, Denissa Scutaru – Senior PR Executive, Stefan Popescu – Copywriter, Vladimir Chirca – Art Director.

Echipa Cocor Department Store implicata in organizarea si evaluarea pitch-ului a fost formata din: Dan Barbulescu – Presedintele Consiliului Administrativ, Carmen Andrei – Director Executiv, Mirela Mihailescu – Director Comercial.