Adrian Sarbu, presedinte si CEO al Central European Media Enterprises, isi uneste operatiunile media pe care le detine in Romania – Publimedia, Apropo Media si Mediafax – sub o singura companie, care se va numi Mediafax, scrie pe blogul sau Dragos Stanca, managing director al diviziei de online din grupul Realitatea-Catavencu, anterior seful Publimedia.
Noua companie va fi condusa de Cosmina Noaghea, actual director general al companiei de publishing Publimedia, scrie Stanca. Contactati de Wall-Street, Cosmina Noaghea si Orlando Nicoara, directorul general al Apropo Media, au refuzat sa comenteze.

Potrivit lui Stanca, noua companie va fi formata din trei divizii: print (fosta Publimedia, sub coordonarea Nicoletei Nedea, anterior director de vanzari print), online (Apropo Media, sub conducerea lui Orlando Nicoara) si agentie de presa (sub coordonarea lui Cristi Dimitriu, actual director general Mediafax).

O alta varianta vehiculata e impartirea companiei pe divizii tematice (business, news etc.).

“Strategic, noua companie va arata mult mai atractiv pentru potentiali investitori, mai ales ca – inevitabil, ca orice companie de print in conditiile actuale de piata – Publimedia are probleme de cashflow, iar Mediafax si, mai ales, Apropo Media au inregistrat, chiar si pe fondul crizei, evolutii pozitive”, comenteaza Dragos Stanca, care a lansat brandul Publimedia si a condus compania pana la sfarsitul lui 2006.

De curand, Adrian Sarbu ar fi vandut catre CME ultimele 5 procente pe care le mai detinea in Pro TV. Anul trecut, Sarbu a vandut catre aceeasi companie divizia de divertisment MediaPro Entertainment, rascumparand procentele pe care le cedase din Publimedia, Mediafax si Apropo Media.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri