Cea de-a 19-a ediie a Festivalului Internaional de Publicitate Epica aduce ageniei Lowe Romnia a doua medalie de argint consecutiv, la categoria Recreation & Leisure, seciunea Print, pentru campania de imagine DaKINO - Festivalul celor care nu se mulumesc cu Hollywood.
Printurile premiate la Epica (Basic Instinct by Almodovar, Titanic by Lars von Trier i Lord of the Rings by Kusturica) fac parte din campania aniversar DaKINO 15 ani - Festivalul celor care nu se mulumesc cu Hollywood, pentru care Lowe a mai creat spotul TV Matrix, spotul radio Titanic i identitatea vizual a Festivalului.

Avem o campanie pe care o recunoti din prima ca fiind ctigtoare i pentru care am but de cnd a aprut pe aer. Cu un mesaj puternic, declinat amplu. Cu un spot TV nu numai strict pe mesaj, dar i carismatic i de care nu te poi plictisi. i cu un debut regizoral de excepie pentru Mihai. Cu o campanie de print care duce ideea mai departe i te linitete c nu este vorba de fapt de o repetare a mult ndrgitului puseu de culoare local, ci de un concept viu, ctre un public cunosctor i imaginativ. Sunt foarte bucuros de rezultatul acesta, al doilea argint consecutiv la Epica dup . Chiar dac nu am luat aurul, am pierdut cu von Trier, Kusturica i Almodovar n faa lui Iggy Pop, Keith Richards i Sex Pistols. O campanie care s-a ncheiat n numrul trecut din B-24 Fun fa de Grand Prix-ul de Pres de la Cannes 2005. Nu e chiar rau., Daniel Gavril, Managing Director Lowe.

Pentru Lowe, s ia premiu la Epica e, de anul trecut, un obicei pe care am vrea s-l facem regul. A fost o munc de echip, n care ideile au fost multe i au venit de la toat lumea. Vreau neaprat s-i includem n echip i pe Sebastian Tudor de la Reload i pe fotograful Ionu Staicu, pentru c, fr ei, acest proiect nu s-ar fi ntmplat. Pe bune!, Mihai Coliban, Creative Director Lowe.

Dakino pentru noi nsemna anu' 2 sau 4 de facultate, filme de scurt metraj de pe la dou, de cnd se terminau cursurile i pn seara trziu, cnd rmneam n sal pentru Kusturica sau fraii Taviani. nsemna altceva, nc de pe vremea cnd nu apruser multiplexurile, iar termenul de blockbuster se traducea chiar prin Titanic i Basic Instinct i Matrix. Acum nseamn un premiu pentru o campanie care i-a dorit s reprezinte ce a nsemnat, timp de 15 ani, Dakino., Andreea Chiric, Copy, Otilia Mihalcea, Art.

Echipa care a creat aceast campanie de premiu este format din: Geo Procopie (Productor General) i Leea Catincescu (Director de Competiie) de la DaKINO; Mihai Coliban (Creative Director), Otilia Mihalcea (Art), Andreea Chiric (Copy), Irina Stnciulescu (Audio Video Production), Hortensia Nstase (Communication) i Oana Radu (Client Service) de la Lowe. Regia este semnat Mihai Coliban.

Campania nu ar fi fost posibil fr Sebastian Tudor (Reload Film) i Ionu Staicu
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri