Printurile premiate la Epica (Basic Instinct by Almodovar, Titanic by Lars von Trier și Lord of the Rings by Kusturica) fac parte din campania aniversară DaKINO 15 ani - “Festivalul celor care nu se mulțumesc cu Hollywood”, pentru care Lowe a mai creat spotul TV “Matrix”, spotul radio “Titanic” și identitatea vizuală a Festivalului.

“Avem o campanie pe care o recunoști din prima ca fiind câștigătoare și pentru care am băut de când a apărut pe aer. Cu un mesaj puternic, declinat amplu. Cu un spot TV nu numai strict pe mesaj, dar și carismatic și de care nu te poți plictisi. Și cu un debut regizoral de excepție pentru Mihai. Cu o campanie de print care duce ideea mai departe și te liniștește că nu este vorba de fapt de o repetare a mult îndrăgitului puseu de culoare locală, ci de un concept viu, către un public cunoscător și imaginativ. Sunt foarte bucuros de rezultatul acesta, al doilea argint consecutiv la Epica după . Chiar dacă nu am luat aurul, am pierdut cu von Trier, Kusturica și Almodovar în fața lui Iggy Pop, Keith Richards și Sex Pistols. O campanie care s-a încheiat în numărul trecut din B-24 Fun față de Grand Prix-ul de Presă de la Cannes 2005. Nu e chiar rau.“, Daniel Gavrilă, Managing Director Lowe.

“Pentru Lowe, să ia premiu la Epica e, de anul trecut, un obicei pe care am vrea să-l facem regulă. A fost o muncă de echipă, în care ideile au fost multe și au venit de la toată lumea. Vreau neapărat să-i includem în echipă și pe Sebastian Tudor de la Reload și pe fotograful Ionuț Staicu, pentru că, fără ei, acest proiect nu s-ar fi întâmplat. Pe bune!”, Mihai Coliban, Creative Director Lowe.

“Dakino pentru noi însemna anu' 2 sau 4 de facultate, filme de scurt metraj de pe la două, de când se terminau cursurile și până seara târziu, când rămâneam în sală pentru Kusturica sau frații Taviani. Însemna altceva, încă de pe vremea când nu apăruseră multiplexurile, iar termenul de blockbuster se traducea chiar prin Titanic și Basic Instinct și Matrix. Acum înseamnă un premiu pentru o campanie care și-a dorit să reprezinte ce a însemnat, timp de 15 ani, Dakino.”, Andreea Chirică, Copy, Otilia Mihalcea, Art.

Echipa care a creat această campanie de premiu este formată din: Geo Procopie (Producător General) și Leea Catincescu (Director de Competiție) de la DaKINO; Mihai Coliban (Creative Director), Otilia Mihalcea (Art), Andreea Chirică (Copy), Irina Stănciulescu (Audio Video Production), Hortensia Năstase (Communication) și Oana Radu (Client Service) de la Lowe. Regia este semnată Mihai Coliban.

Campania nu ar fi fost posibilă fără Sebastian Tudor (Reload Film) și Ionuț Staicu