Dezvoltarea si implementarea proiectului anunturiauto.rol.ro a durat aproximativ doua saptamani si a antrenat resurse atat din partea grupului Allegro si Autovit.ro, cat si din partea ROL.ro.

Realizarea site-urilor co-branded a devenit posibila odata cu adoptarea noii platforme online Autovit.ro, dezvoltata de grupul Allegro din Polonia.

„Prin anunturiauto.rol.ro am integrat practic intreg site-ul Autovit.ro cu toate functionalitatile sale in portalul ROL.ro, oferind astfel vizitatorilor portalului access rapid la toate anunturile disponibile pe Autovit.ro. Datorita acestor integrari totale, utilizatorii pot posta anunturi direct pe anunturiauto.rol.ro, acestea fiind vizibile atat pe Autovit.ro, cat si in interiorul portalului ROL.ro”, a declarat coordonatorul acestui proiect, Mihai Cune, COO Autovit.ro.

Proiectul isi propune realizarea unei expuneri si mai mari a anunturilor auto gazduite pe platforma online Autovit.ro, beneficiind astfel si de traficul ROL.ro.

„Alegerea ROL.ro pentru realizarea primului nostru site co-branded vine in urma unei colaborari deja existente intre Grupul Allegro si portalul ROL.ro. Un factor major in aceasta decizie l-a avut bineinteles si traficul insemnat de care beneficieaza site-ul partenerului nostru, fiind unul dintre cele mai cunoscute portaluri de internet din Romania. Prin acest site co-branded dorim sa oferim o expunere cat mai mare a anunturilor clientilor nostri”, a declarat Attila Okányi, general manager Autovit.ro (foto).

Anunturiauto.rol.ro vine in completarea canalelor tematice ale portalului ROL.ro, prin preluarea integrala a continutului de anunturi auto al Autovit.ro, fiind astfel un parteneriat reciproc.

Citeste si:

„ROL.ro nu a avut pana in acest moment un site dedicat anunturilor auto, insa la cererea utilizatorilor nostri ne-am extins si pe acest domeniu. Ne asteptam sa observam un trafic semnificativ pe aceasta nisa”, a declarat Daciana Paraschiv, general manager ROL.ro.

Autovit.ro, parte a concernului sud-african Naspers, prin subsidiara sa europeana MIH Allegro BV, este liderul in domeniul anunturilor auto online din Romania. Autovit.ro a fost lansat in Romania in anul 2000, fiind disponibile circa 20.000 de anunturi nu mai vechi de 15 zile, generand un trafic zilnic estimat la peste 80.000 de vizitatori unici desemnandu-l astfel site-ul numarul 1 in categoria auto din online-ul romanesc.

ROL.ro, detinut de compania independenta ROL Online Network, a fost lansat in 1998, fiind primul portal de web din Romania. ROL.ro reprezinta o retea de peste 40 de site-uri tematice, cu continut specific (divertisment, stiri, business, comert electronic etc.). Traficul portalului ROL.ro este estimat la peste 1.500.000 vizitatori unici/luna si peste 15.000.000 afisari/luna. Cifra de afaceri a companiei ROL Online Network in 2009 s-a ridicat la aproximativ 1.000.000 euro.

Cititi si Ce urmeaza pentru Autovit.ro dupa preluare

Ce urmeaza pentru Autovit.ro dupa preluare

Ce urmeaza pentru Autovit.ro dupa preluare