In faza incipienta a acestui proiect, consultantii BrandTailors au descoperit ca miza reala este aceea de a crea o conexiune afectiva intre consumator si produsele Poiana Soarelui. „Mai mult decat optiunea punctuala pentru produsele Poiana Soarelui, obiectivul clientului nostru urmarea adeziunea fiecaruia dintre consumatori la cauza sociala reprezentata de Poiana Soarelui”, spune Andreea Florea, brand consultant la BrandTailors.
Astfel, esenta acestui brand a fost transpusa in recunostinta beneficiarilor asezamantului de varstnici „Dumbrava Minunata”, care transmit consumatorilor Poiana Soarelui mesajul lor simplu si senin prin intermediul sloganului de brand - „Multumesc!”. Ideea convingerii si aportului personal necesare in a duce mai departe valorile Poiana Soarelui se regaseste in identitatea vizuala a brand-ului - designul de logotip cuprinde caractere scrise „de mana”, sloganul de brand fiind caligrafiat in aceeasi maniera.
Povestea din spatele brandului Poiana Soarelui a fost transpusa atat pe ambalajele care redau caldura acelui loc pe care il numim “acasa”, cat si in brandingul ambiental al cofetariei din Brasov.
„Dincolo de excelenta in productia de panificatie, patiserie si cofetarie, Poiana Soarelui reprezinta in mod intrisec o cauza la care adera fiecare colaborator si fiecare consumator in parte. Acesta a fost mesajul in jurul caruia s-a construit intregul proces de rebranding”, a spus Beatrice Danis, Brand Strategist.
Membrii echipei care au contribuit la dezvoltarea acestui proiect sunt: Andreea Florea si Janos Kurko – audit de brand, Beatrice Danis si Andreea Florea – strategie de brand, Anca Andronescu – project management, Melania Nemes, Janos Kurko si Alina Popa – concept creativ, Melania Nemes si Diana Papuc – design de ambalaje, Melania Nemes – branding ambiental, Mihai Parpalea - retusare imagine si pregatire de tipar.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: