Saatchi & Saatchi face cunoscute noile privilegii pe care Sensiblu le ofera prin cardurile Silver si Gold clientilor sai.
Sensiblu este in prezent singurul lant de farmacii care isi recompenseaza clientii fideli daruindu-le carduri speciale cu extra beneficii: noul card Silver Sensiblu si noul card Gold Sensiblu. Ideea celor doua carduri a aparut in urma dorintei Sensiblu de a trece la un nivel superior in cadrul programului de fidelizarea al clientilor sai.

Gratie privilegiilor pe care le acorda, cardurile Silver si Gold pot dubla valoarea punctelor de pe card, la utilizarea acestora, produsele devenind cu 50% mai ieftine. De asemenea, cardurile Silver si Gold vor oferi detinatorilor, cu ocazia zilei aniversare, un discount de 20% la orice produs cumparat din farmacie.

Mai mult, detinatorii cardului Gold isi pot alege cu aceasta ocazie orice produs in valoare de pana la 30 RON. Tot pentru ei, lista avantajelor e acum completata cu noul discount de 5% care se aplica produselor dermocosmetice si farmaceutice. In plus, posesorii cardurilor Silver si Gold sunt invitati sa participe la testari de produse; de asemenea, lor li se fac si oferte particularizate.

Campania conceputa de Saatchi & Saatchi pentru cele doua carduri include doua spoturi ce ilustreaza beneficiile oferite de acestea – privilegii, delectare, incantare si rasfat. Campania se adreseaza atat celor care vor intra in posesia noilor carduri datorita punctelor acumulate pe cardurile standard, dar si celor care detin in prezent un card de fidelitate Sensiblu sau doar sunt aspiranti la un astfel de card.

Cele doua personaje din spoturi (gratioasa pianista din spotul “Pianul” si curtenitorul barbat care serveste ceaiul din spotul “Ceaiul”) intruchipeaza tocmai aceste beneficii iar aparitia lor este legata de prezenta benefica a cardurilor in viata noastra.

Prin mesajul transmis si prin modul de abordare si executie, campania promoveaza valori si atribute ale brand-ului precum increderea, grija, dar si feminitatea, gratia si eleganta.

Campania se desfasoara in perioada 28 noiembrie 2005 – 29 decembrie 2005. Campania include spoturi TV, machete de presa, contine elemente de POSM si o campanie pe Internet. Echipa care a lucrat la acest proiect este formata din Mihaela Pascu, Senior Copywriter, Sorina Pentilescu, Copywriter, Dinu Gojan si Caroline Rismont, Art Director, Elena Catanchin, Producator, Alex Maftei, Regizor si Alex Sterian, Director de imagine. Casa de productie care a lucrat cu Saatchi & Saatchi la acest proiect este SAGA Film. Muzica din spotul Pianul este Preludiul 1 din Clavecinul Binetemperat de Johan Sebastian Bach, iar cea din spotul pianul apartine compozitorului Mugurel Coman-Menghi.