Andrei Lupu are 19 ani si de la toamna va fi student in anul intai la comunicare, la Scoala Nationala de Studii Politice si Administrative (SNSPA). Ii place sa scrie, sa citeasca “presa buna” si sa urmareasca programele de stiri. In liceu a facut impreuna cu niste prieteni o revista de cultura urbana la Bacau. Gasisera chiar si sponsori, insa a venit criza si sponsorii s-au retras. Asa ca au tiparit-o in alb-negru si au distribuit-o prin scoala. Acum se va muta la Bucuresti ca sa lucreze in jurnalism sau in publicitate.

Andrei s-a numarat printre cele cateva sute de studenti care au dat admiterea vara aceasta la Facultatea de Comunicare si Relatii Publice a SNSPA si printre cei peste 1000 care s-au inscris la Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii, Universitatea din Bucuresti. (A ramas la SNSPA pentru ca intrase la buget si pentru ca i s-a spus ca e o facultate mai tanara, cu profesori mai ancorati in piata). Ei sunt, alaturi de studentii de la peste 30 de facultati de comunicare din tara, viitorii profesionisti care, peste doi-trei ani, vor incerca sa-si gaseasca loc intr-o piata a carei forta de munca a fost puternic afectata de criza financiara.

Citeste articolul in intregime in MAD, suplimentul Wall-Street de media si advertising.

Cum va absorbi piata de media viitoarele generatii de jurnalisti

Cum va absorbi piata de media viitoarele generatii de jurnalisti