Arthur Sulzberger Jr., presdintele New York Times Company, a declarat, in cadrul unei conferinte care a avut loc la Londra, in Marea Britanie, ca firma pe care o conduce va fi fortata ca la un moment dat, in viitor, sa renunte la versiunea tiparita a publicatiei The New York Times.
Intrebat cum i se pare ideea conform careia NYT ar putea tipari ultima sa editie in 2015, Sulzberger a declarat ca nu vede de ce ar face astfel de estimari.

"Tot ceea ce pot spune este ca vom renunta la varianta print a publicatiei, candva, in viitor", a afirmat presedintele companiei, noteaza Business Insider.

In prezent, New York Times cheltuie, anual, circa 200 milioane dolari si obtine venituri de aproximativ 150 milioane dolari din online. Veniturile inregistrate din versiunea online nu vor putea insa suporta infrastructura si personalul care se ocupa in prezent de varianta print a NYT.

Infiintat in anul 1851, The New York Times este distribuit international, fiind detinut de The New York Times Media Group, care are in portofoliu alte 15 publicatii. Ziarul a obtinut pana in prezent 98 de premii Pulitzer si a avut un tiraj de aproape un milion de exemplare in anul 2007.

Grupul The New York Times, publisher-ul cotidianului cu acelasi nume, a afisat in al doilea trimestru al anului prima crestere a veniturilor dupa aproape 3 ani. Afacerile The New York Times au crescut cu 1,2%, pana la 589,6 mil. dolari, fata de 582,7 mil. dolari in al doilea trimestru din 2009.




Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri