Agentia Grey Romania, prin divizia de consumer activation G2, va gestiona contul de comunicare de retail al Vodafone, a declarat pentru Wall-Street Dan Medrea, Area CEO al Grey pentru Ucraina, Bulgaria si Romania.
Compania de telecom a organizat o licitatie pentru contul de comunicare de retail, ai carei finalisti au fost McCann Erickson (care gestioneaza comunicarea de ATL a Vodafone) si Scala JWT (agentia care detinea anterior contul de retail communication).

Printre serviciile pe care G2 le va oferi Vodafone se numara comunicarea de retail, promotii de vanzari si realizarea materialelor la punctele de vanzare.

Prin colaborarea cu Vodafone, Grey recastiga un client din domeniul telecom, dupa ce la inceputul lui 2009 a pierdut contul Romtelecom in favoarea Graffiti BBDO.

Printre clientii diviziei G2 se mai numara BAT, P&G (cu servicii de shopper marketing) si Eastpak.

Citeste si: Cum a adus noul sef al Grey contul BAT in portofoliul agentiei
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri