Chivas Bar este un concept de party „after-work”, cu evenimente de calitate si cei mai buni barmani din oras, asa cum telespectatorii au putut admira in serialul succes „Ally McBeal”. Consumatorii din Romania, ca si cei din Olanda, Franta, SUA si Columbia, au acum ocazia de a trai o experienta noua, inedita, o modalitate de petrecere a unei seri relaxante in compania prietenilor si a unui whisky de calitate. Ideea care a stat la baza acestei lansari este simpla. Astfel, tinerii cand termina programul de lucru vor sa se distreze fara sa astepte deschiderea cluburilor si fara sa simta aglomeratia din weekend. Acestia vor ca party-ul sa inceapa devreme astfel incat sa aiba si timp de odihna pentru urmatoarea zi de munca. Chivas Regal recunoaste astfel un trend mondial al consumatorilor de peste 30 de ani, pentru care timpul liber este la fel de important ca si cariera. Astfel, Chivas Regal invita o data pe luna managerii de pe pozitii de mijloc si de top ale marilor companii din Romania in locatii neconventionale, de la ora 19.00 pana la miezul noptii, sa petreaca o seara speciala, informala si relaxata, care sa le permita sa se regaseasca in compania unor oameni care impartasesc aceleasi valori. Pot veni direct de la birou, fara sa se imbrace special de club. Atmosfera este intretinuta in cadrul unor teme originale, de artisti din cele mai diverse categorii, mereu pe gustul invitatilor si in ton cu locatia aleasa. Intrarea se face pe baza de invitatie sau fluturas electronic. Locul care polarizeaza petrecerea este „barul Chivas”, creatie a arhitectilor Mina Sava si Silviu Musteata. Datorita dimensiunilor sale generoase – 25 de metri patrati - el poate face fata unui party de 500-700 de persoane. Daca whisky-ul incalzeste atmosfera, barului ii revine sarcina de a transforma, in spiritul Chivas, spatiul in care este amplasat. Este conceput ca un obiect luminos, din plexiglas cu fibra optica de culoarea chihlimbarului, care „ sa incalzeasca”, la randul sau, spatiile ce il gazduiesc.Popularitatea Chivas Regal printre consumatorii de whisky din intreaga lume ii confirma pozitia de cel mai bun whisky premium din lume. Acest whisky a fost creat pentru delectare; il savurezi intotdeauna cu mare placere pentru ca iti satisface pofta de viata. Si pentru ca generozitatea este cuvantul cheie atunci cand vorbim despre Chivas Regal, ce poate fi mai generos decat a-ti impartasi experientele cu prietenii, intr-o atmosfera minunata, iesita din tiparele obisnuite! In acest spirit, s-a nascut ideea Chivas Bar - o ocazie unica oferita oamenilor de afaceri de a se simti minunat in compania prietenilor si a partenerilor lor de business.

Camelia Panait, Coordonator Marketing Pernod Ricard Danube.
Inaugurarea Chivas Bar a avut loc in cadrul unui eveniment derulat sub conceptul „Eclectic Spirits”, intr-o locatie speciala: Muzeul National de Arta Contemporana din cadrul Palatului Parlamentului. Muzica de calitate, buna dispozitie, invitatii speciali si, nu in ultimul rand, primul shot de Chivas Regal din partea casei au facut din seara de 30 noiembrie una cu adevarat senzationala. Participantii au fost impresionati de artistul plastic Dumitru Gorzo care, impulsionat de ritmurile muzicale ale cunoscutului DJ Electric Brother, a realizat sub privirile invitatilor o lucrare gigant, de sase metri patrati. Gorzo a pictat si repictat suprafata unui perete, astfel incat patru picturi au coexistat in aceeasi lucrare. Opera artistului a fost intr-o continua schimbare, capatand forta si dinamism cu fiecare noua tusa de culoare. Dumitru Gorzo este considerat „copilul teribil” al tinerei generatii de artisti. Numele sau este legat mereu de neconventional. Fie ca sunt expuse in galerii, fie ca devin elemente ale peisajului urban, lucrarile sale sunt intotdeauna provocatoare. In completarea sa, Electric Brother a fascinat audienta cu influente muzicale ce variaza de la muzica traditionala la dub, de la jazz si rock-ul anilor ’70 la muzica clasica contemporana. Marca de scotch whisky Chivas Regal, a dobandit de-a lungul timpului reputatia de cel mai prestigios brand din categoria sa din lume, devenind alegerea consumatorilor de whisky din 150 de tari. Pernod Ricard, companie franceza producatoare si distribuitoare de bauturi tari si vinuri, detine in portofoliul sau numeroase marci de prestigiu care se regasesc in toate topurile de vanzari la nivel global pentru aceasta categorie. Printre aceste marci cheie amintim: Ricard, Ballantine's, Chivas Regal, Malibu, Beefeater, Havana Club, Stolichnaya, Jameson, Martell, The Glenlivet, Jacob's Creek, Mumm, Perrier-Jouët. Pernod Ricard Romania, filiala din Romania a concernului multinational, este unicul importator al produselor din portofoliul Pernod Ricard si numarul 1 pe piata de bauturi tari de import din Romania (dupa preluarea Allied Domecq).