Incepind din 15 decembrie a.c., BT Asigurari invita soferii sa serveasca un RCA tratat cu respect, la un pret foarte bun si oferit cu mult umor printr-o campanie semnata de catre agentia Vitrina Advertising din Cluj.

Sub sloganul "O alegere inteligenta. Un pret foarte bun" campania pentru RCA de la BT Asigurari isi propune sa orienteze decizia consumatorului catre constientizarea urmatorului adevar: "Oricum e obligatoriu. Macar fii destept si incheie polita RCA la un pret care sa te avantajeze".

Dramatizarea creativa a ideii "Soferii inteligenti sunt mai bine tratati" apare in contextul in care incepind din 2006 tarifele ptr RCA ale societatilor de asigurare se diferentiaza simtitor avind intre ele diferente de pina la 20%. In plus, legiuitorul promite sanctiuni aspre pentru cei care nu si au incheiat asigurarea obligatorie (se vorbeste de radierea din circulatie a autoturismului...asa ca grija mare!). Dimpotriva, cei care au facut o in mod inteligent si la un pret foarte bun merita tot respectul, merita cea mai buna tratatie inclusiv din partea celor care strajuiesc ca legea sa fie aplicata corect adica ... agentii de circulatie. Ramane de vazut daca acestia se vor inspira in exercitarea atributiilor din povestea clipului, cert este ca vor zambi si vor recomanda BT Asigurari drept cea mai oportuna varianta pentru incheierea politei RCA.

Spotul va fi difuzat pe Pro TV, Pro Cinema, Antena 1, Antena 3, Realitatea TV si TV Sport. Campania va fi sustinuta si printr-o componenta outdoor la nivel national.

Vitrina a colaborat la productia spotului cu Film Factor, DOP Emil Nitoi, producator - Costas Ivanov. Spotul a fost regizat de catre Andrei Cohn, cu profunda implicare a celor care au venit cu ideea si au convins clientul: Calin Crainic Creative Director, Vlad Sulea Art Director si Renate Roca - Client Service. Echipa BT Asigurari a fost formata din Ioan Vreme Director general adjunct si Alex Stan.