Castigatorii celei de-a zecea editii Internetics au fost anuntati in cadrul Galei de Premiere ce a avut loc seara trecuta, la Opera Romana. Agentiile care au mai urcat pe scena Operei Romane la Internetics 2010 sunt: Apropo Media&Aegis Media, HTTPool, iLeo, Interactions, Kinecto, Odyssey si Saatchi&Saatchi Romania. Trofeul Webvertiserul anului, acordat de IAB Romania, a revenit ING.

In cadrul cadrul categoriei Site-uri, microsite-uri si bloguri de promovare juriul a acordat un bronz, doua trofee de argint si unul de aur. Bronzul a fost castigat de Odyssey cu lucrarea “Concert la injectoare” pentru Rompetrol. Cele doua trofee de argint au fost castigate de Kinecto pentru lucrarea “TuborgSound.ro – Muzica romaneasca care conteaza”, pentru URBB, si Webstyler cu lucrarea “Nae Pop”, pentru Pfizer. Aurul a fost acordat Webstyler pentru lucrarea “Fotbal adevarat”, pentru URSUS Breweries.

Castigatorii sectiunilor din categoria Best Use Of, sustinuta de Samsung sunt: Odyssey pentru “Concert la Injectoare” realizata pentru Rompetrol (Best Use of Viral Video), Apropo Media&Aegis Media pentru “Sofer de Romania” pentru ProMotor.ro (Best Use of Advertising Games), Interactions pentru lucrarea “Cu o floare nu se face primavara” pentru Hit Mail Group (Best use Of E-mail marketing) si iLeo pentru “Christmas Wishes” pentru Petrom (Best use of Banners) si lucrarea “Redescopera Romania” realizata tot pentru Petrom (Best Use of Social Media).

In categoria Campanii interactive, bronzul a fost castigat de Apropo Media&Aegis Media cu lucrarea “Sofer de Romania”, pentru ProMotor.ro. Argintul a fost obtinut de Kinecto cu lucrarea “Tuborg Sound – muzica ta pe TV”, pentru URBB, iar aurul a revenit Webstyler pentru lucrarea “Nae n-are aer!”, pentru Pfizer.

Anul acesta, juriul a acordat si un premiu special: pentru “Best use of Emotion in a technological environment” agentiei Webstyler, cu lucrarea “Nu e poveste”, executata pentru A&D Pharma.

Citeste si:

Cu ocazia aniversarii a 10 ani, Internetics impreuna cu URSUS, unul dintre sponsorii festivalului, au oferit anul acesta 10 premii speciale: lui Orlando Nicoara, pentru eforturile de promovare a industriei online din Romania; Grapefruit, pentru contributia la aparitia Internetics; Calin Fusu, pentru export romanesc de proiecte si nu doar de creiere; Asociatiei LiterNet, pentru eficienta in utilizarea Internetului intr-un proiect cu resurse infime si rezultate immense; IAB Romania, pentru contributia la evolutia industriei online din Romania; Greenpixel si Vodafone, pentru o relatie de succes agentie-client; Cristian Manafu, pentru contributia la educarea industriei online din Romania; Marius Ghenea, pentru sustinerea dezvoltarii industriei online din Romania; Webstyler, agentia primului deceniu Internetics si IQads, pentru succesul unui proiect care imbina impecabil atributele Internetics: comunicare, branding si marketing online.

Tot in cadrul Galei de Premiere Internetics 10 ani au fost anuntati si castigatorii Teacher’s Film Festival 2010.

Premiul pentru Cel mai bun film a fost castigat de Propaganda cu scurtmetrajul “Decat doua scaune”. Pentru Cea mai buna imagine a fost premiata agentia Hippos cu “ID Romania”, iar pentru Cel mai bun dialog agentia RUSU+BORTUN Brand Growers, cu scurtmetrajul “Aleea Scriitorilor”. Cel mai bun actor a fost desemnat Mihai Marinescu, pentru rolul din “Aleea Scriitorilor” (inscris de RUSU+BORTUN Brand Growers), iar titlul de Cea mai buna actrita a revenit Mariei Olteanu, pentru rolul din “Azi despre maine” (scurtmetraj inscris in competitie de MB Dragan).

Premiul presei pentru Cel mai bun scenariu a fost acordat celor de la Friends Advertising pentru scurtmetrajul “Romania, je t’aime”.