Monica Jitariuc are aproape 10 ani de experienta in marketing si comunicare. Inainte de a se alatura The Practice, a coordonat activitatile de PR ale Friends Advertising, a facut comunicare interna (Dacia, Renault, Nissan), marketing si PR comercial (Marketing Director la Automotive Trading Services, importator Citroën), ATL (Ogilvy & Mather), PR institutional (Ministerul Apararii Nationale).

„Ma bucur ca am venit la The Practice, o agentie cu prestigiu, si ca mi s-a incredintat rolul de a coordona componenta digitala a serviciilor agentiei. Este un moment propice pentru lansarea acestui nou departament, pentru ca in online-ul romanesc se intampla lucruri din ce in ce mai bune, iar oamenii devin din ce in ce mai profesionisti” a declarat Monica Jitariuc.

Noul departament va deservi in primul rand clientii curenti ai agentiei, fie ca sunt deja activi in online, fie ca vor fi „convertiti” la acest nou mediu.

Citeste si:

Oficialii The Practice estimeaza ca in urmatorul an serviciile de comunicare online vor ajunge pana la 15% din veniturile agentiei.

Lansarea departamentului specializat de comunicare online al The Practice este in linie si cu strategia de axare pe competentele digitale pe care a anuntat-o Leo Burnett Group, din care agentia face parte. Grupul are in acest moment 3 firme specializate pe digital, precum si departamente de online in alte doua companii din grup.