Roberto Lazarov, fiul cunoscutului producator de televiziune Valeriu Lazarov, a declarat intr-un interviu acordat Wall-Street ca piata romaneasca de televiziune nu i se pare pregatita pentru productii mari si ca, deocamdata, firmele de prodcutie ale familiei sale nu vor realiza proiecte in Romania.
“Fratele meu Sergio (managerul caselor de productie din Spania – n.r.) vine din ce in ce mai des in Romania sa vada ce se intampla, sa discute. Are foarte multe proiecte in Spania. Insa nu vedem sa fie momentul potrivit sa faci un «big production» in Romania. Piata de publicitate e inca foarte mica. Discutam si speram ca in toamna lui 2011 o sa fie momentul in care sa putem lansa ceva”, spune Roberto Lazarov.

Cat despre lansarea a cel putin patru posturi de televiziune anul viitor (postul generalist la RCS&RDS, Adevarul TV, Romania Ta si Zeus TV), Lazarov se arata sceptic cu privire la calitatea productiilor pe care noile televiziuni le-ar putea difuza, in conditiile unei piete care functioneaza pe costuri reduse.

“Televiziunea poate sa fie matematica – cat costa ora de productie, ce venituri am pe o ora de publicitate. Sunt pe profit, am o televiziune, sunt fericit. Televiziunea poate sa fie o arma politica, o platforma politica. Televiziunea poate sa fie arta, dedicatie - fac televiziune pentru ca imi place. Tatal meu mereu a fost a treia varianta. El facea televiziune pur si simplu pentru ca iubea televiziunea. Ii placea spectacolul, se simtea bine. Nu o percepea ca pe un business, nu o facea cu interesul sa trimita un mesaj anume. Pur si simplu voia sa arate cel mai bine, sa fie cel mai bun show pe care l-a facut”, spune Lazarov.

Cititi in MAD, suplimentul Wall-Street de media si advertising, un interviu in care Lazarov vorbeste despre tranzactia cu FunDeal.ro si despre alte start-up-uri.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri