Programul de Parteneriat YouTube

Programul de Parteneriat al YouTube genereaza venituri in cea mai mare parte in functie de numarul de vizualizari pe care canalul unui utilizator il are.
Pentru a deveni partener, un utilizator trebuie sa urmeze cateva reguli stricte, majoritatea interzicand postarea unor clipuri care au continut sexual, violent sau in care se foloseste un limbaj vulgar.

Promovarea afacerii sau a unui produs propriu

YouTube poate de asemenea sa fie folosit pentru promovarea unui produs catre o audienta larga. Multe companii folosesc cunoscutul website pentru a obtine o audienta cat mai mare si pentru a-si informa clientii.

In plus, daca websiteul sau blogul unei persoane este monetizat prin intermediul unui serviciu precum AdSense, fiecare vizitator care este directionat de pe propriul website catre YouTube va genera un venit suplimentar. Practic canalul de YouTube al utilizatorului lucreaza pentru acesta si nu invers.

Citeste si:

Extinderea propriului potential de crestere si vanzari

YouTube reprezinta o metoda foarte eficienta pentru extinderea popularitatii unui brand, a unui blog, a unui clip video sau a oricarui alt produs. Fiind unul dintre cele mai populare websiteuri din lume, motivele pentru care oamenii sunt atrasi sa isi promoveze afacerile pe YouTube sunt evidente.

Chiar daca o persoana decide sa nu faca parte din Programul de Parteneriat al YouTube, simpla redirectionare a utilizatorilor catre propriul website ajuta la extinderea potentialului de crestere si vanzari.