Pentru ca o companie sa intre cu succes pe segmentul de social media trebuie ca absolut toti angajatii sa fie invatati cum sa activeze in acest mediu, nu doar cei special angajati pentru acest . „Ei trebuie sa stie cum sa impartaseasca, chiar si pe conturile personale, pasiunea pe care o au pentru brandurile pe care le reprezinta. In acest sens este important ca managementul sa realizeze traininguri pentru ei”, considera Karagos.

Al doilea lucru important este ca brandul sa stabileasca, pentru toti angajatii, principii generale pe care ei sa le urmareasca. „Aceste principii trebuie raspandite printre angajati si apoi acestea sa le foloseasca pe retele sociale”.

Al treilea sfat oferit de expertul de la Xplain este de a coopera cu agentii specializate pe social media, pentru a se ocupa de factori precum strategia pe retele sociale, monitorizare sau campanii.

Karagos subliniaza ca 73% dintre deciziile de achizitie sunt influentate de word of mouth. „Convinge oamenii sa vorbeasca despre brandul tau, si vei castiga”, incheie el.