Informatiile din infografic au fost realizate cu sprijinul serviciului Facebrands.ro.

Numarul de utilizatori care isi setasera orasul la inceputul anului era de 1,25 milioane, 48,3% din total. In luna iunie, 3,01 milioane aveau setat orasul, echivalentul a 83,4% din total. Acest lucru este important pentru companiile ce vor sa targeteze cat mai multi oameni, cat mai exact, in campanii pe reteaua sociala.

Oficiali ai companiilor si agentiilor de advertising din Romania au subliniat pentru wall-street.ro ca aproape nu mai exista companii majore in tara care sa nu se arate interesate de publicitate pe Facebook. [Citeste si Radiografia publicitatii online in S1]

Radiografia publicitatii online in S1: Google si Facebook, nelipsite din discutiile despre campanii

Radiografia publicitatii online in S1: Google si Facebook,...

Bucuresti ramane orasul cu cei mai multi utilizatori de Facebook, numarul acestora TRIPLANDU-SE de la inceputul anului pana in iunie, de la 303.360 la 966.300. Cluj-Napoca a crescut de la 105.000 la 155.000, in timp ce numarul de timisoreni ce au intrat pe Facebook a fost in perioada mentionata de circa 58.000, pana la 149.000 la sfarsitul lui iunie.

Citeste si:

In functie de branduri, Groupama Asigurari conduce detasat sectiunea “Banci si Servicii Financiare” a Facebrands.ro, cu 16.600 fani la 5 iulie. Pe segmentul de IT&C, pagina Nokia are cei mai multi fani – circa 47.700 la 5 iulie. Interesanta a fost ascensiunea locului doi, pagina Nikonisti, care a atras 34.000 de fani in intervalul 5 martie – 5 iulie. “Principalul «vinovat» de acest lucru este concursul pe care il desfasuram in prezent pe pagina noastra”, a explicat pentru wall-street.ro un reprezentant al companiei.

Urmareste in infograficul de mai jos mai multe informatii despre evolutia Facebook in Romania, in prima jumatate a anului.

Wall-Street.ro va prezenta periodic informatii despre aceste evolutii in sectiunea New Media a site-ului.