Printre pasii explicati se numara cum sa iti setezi pagina de brand/profilul, sa creezi publicitate targetata sau cum sa interactionezi cu fanii tai si sa raspunzi la intrebari.

Alegerea momentului in care compania americana a lansat ghidul este unul interesant, intrucat vine la doar o saptamana dupa ce Google a inceput sa inchida toate profilele de companii de pe Google+. Oficialii retelei concurente cu Facebook au spus ca tine de politica lor de a restrictiona accesul la G+, astfel incat sa poata interactiona doar persoane fizice – decizie ce a starnit multe controverse zilele acestea.

Noua pagina de business a Facebook nu vine cu noi optiuni – pur si simplu aliniaza o multime de informatii care ar putea fi utile pentru afacerile mici. Poate ca mai important este ca reaminteste utilizatorilor ca Facebook incurajeaza business-urile sa se dezvolte pe retele sociale, spre deosebire de Google+. “Facebook permite companiilor mici sa isi creeze o prezenta sociala bogata, sa isi construiasca reputatie si sa puna la punct cel mai puternic instrument de marketing – word of mouth”, a declarat un purtator de cuvant al Facebook. “Am creat Facebook.com/business pentru a facilita si mai mult accesul la cunostintele necesare construirii unei pagini eficiente de brand”.

Ce parere ai de initiativa Facebook? Ti se pare utila pagina?