ZeList.ro, platforma de masurare a social media din Romania, va lansa miercuri un instrument pentru publisheri prin care acestia pot sa monitorizeze impactul stirilor lor in social media, primele luni urmand sa fie gratuite, a declarat pentru wall-street.ro Catalin Tenita, fondator.
Site-urile de stiri vor putea apela la Zelist.ro/forpress pentru a masura impactul social pe care il au stirile lor pe Facebook, Twitter si bloguri. Pe Facebook se iau in calcul numarul de share-uri si like-uri, pe Twitter numarul de trackback-uri si agregati, la final facandu-se un scor al stirilor.

Totodata se realizeaza si un clasament al site-urilor de stiri, concurentii putand urmari evolutia acestora in social media.

“In primele trei luni accesul va fi gratuit, ulterior urmand sa coste circa 50-100 euro/luna. Avem in plan mai multe dezvoltari – eventual si un sistem de urmarire a jurnalistilor in social media, sa vedem pe cei ce ies in evidenta”, spune Tenita.

Fondatorul spune ca a realizat acest proiect si pentru a aduce valoare adaugata proiectului, insa partea pecuniara nu este de neglijat. “Intr-un an o sa avem circa 15-20 de publicatii inscrise”, mai spune el.

Zelist monitorizeaza peste 60.000 de bloguri, 50.000 conturi de Twitter si 15.000 pagini publice de Facebook.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri