Angajatorii din intreaga lume sustin ca folosirea social media a imbunatatit procesul de recrutare cu 49%. LinkedIn (93%), Facebook (66%) si Twitter (54%) sunt cele trei mari retele sociale pentru atragerea viitorilor angajati. Chiar daca se afla pe ultimul loc, Twitter are acum sansa sa schimbe jocul in recrutarea prin social media, scrie Recruiter.com.

Important este aici, de fapt, Twitter Analytics, noul serviciu al retelei sociale, care poate fi accesat usor de orice utilizator Twitter. Twitter Analytics, care masoara si poate mari impactul utilizatorilor pe Twitter, aduna in dashboard toate postarile voastre pe reteaua sociala si oamenii care va urmaresc activitatea. Si postarile, si persoanele care va urmaresc sunt utile in recrutarea prin social media.

Cum puteti recruta sau sa fiti recrutat prin mesaje

Incepand de acum, fiecare tweet trimis este urmarit de tabloul de bord din Twitter Analytics. Tweet-urile sunt urmarite pentru o perioada de 28 de zile si astfel puteti exporta datele, doar ca mesajele cele mai eficiente sunt cele care au mai putin de 100 de caractere. Astfel, tweet-urile voastre vor fi de acum masurate de trei lucruri:

1. Impresii: de cate ori utilizatorii vad postarile voastre pe Twitter

2. Angajamentele: de cate ori un utilizator a interactionat cu un tweet (toate click-uri de oriunde de pe Twitter)

Citeste si:
Experiment: Un miliardar da cate 9.000 $ followerilor de pe Twitter
Experiment: Un miliardar da...

3. Rata de angajamente: numarul de angajamente impartit la numarul total de afisari

Impresiile sunt importante deoarece arata cate dintre tweet-urile voastre ajung la cati mai multi utilizatori care va urmaresc. Evident, cu cat impresiile sunt mai mari cu atat mai bine, dar ceea ce conteaza cu adevarat este actiunea. Iar actiunea demonstreaza ca tweet-urile voastre ajung la candidati sau la recrutori, ca mesajele de recrutare sunt raspandite si ca atrag atentia viitorilor candidati sau angajatori.

Sursa foto: Captura analytics.twitter.com

Citeste si:
BestJobs: Vedem scăderi în recrutarea de angajați blue collars
BestJobs: Vedem scăderi în...

Twitter Analytics va spune tot ce trebuie sa stiti despre persoanele care va urmaresc. Ele ar trebui sa fie specialisti din domeniile care va intereseaza, din industria voastra profesionala, din agentiile de recrutare sau din companiile in care vreti sa lucrati, profesionisti in recrutare sau directori ai companiilor in care ati dori sa fiti angajat.

Mai mult, tweet-urile voastre trebuie sa reflecte interesele pe care le aveti si care va reprezinta. Asa ca daca sunteti in cautarea unui loc de munca, aveti grija ca postarile sa vorbeasca despre ce melodie va place sau la ce comedie va uitati acum. In orice caz, Twitter Analytics va poate arata in procente care sunt interesele voastre in urma unei analize a postarilor voastre pe Twitter.

Cum ii ajuta Twitter pe recrutori

Twitter Analystics va poate spune din ce tari si orase sunt utilizatorii care va urmaresc. Asa ca in momentul in care doriti sa lansati un anunt de angajare ar trebuie sa tineti cont unde locuiesc cei mai multi dintre utilizatori pentru a raspandi anunturi de angajare relevante pentru ei si pentru a spori sansa de gasire a candidatilor.

In Romania, sunt peste 200.000 de conturi de Twitter, conform ZeList Monitor, iar dintre ele doar 25.000 sunt active lunar.

Citeste si:
Românii pe Facebook, către diaspora din Italia: NU vă întoarceți în...
Românii pe Facebook, către...

Sursa foto: Smartphone/Shutterstock.com

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea New Media »



Citește și
Ce trebuie sa inveti de la 2014 ca sa obtii jobul dorit anul viitor
Setari Cookie-uri