Aceasta obligativitate a starnit multe dispute in ultimele saptamani – in special printre cei ce au nume mai putin comune si printre cei ce prefera pseudonime. Declaratiile lui Schmidt in cadrul Edinburgh International TV Festival subliniaza o perspectiva noua asupra Google+.

“Google+ a fost construit ca un serviciu de identitate, deci, in mod fundamental, trebuie ca oamenii sa se inscrie cu numele lor real. In ceea ce priveste oamenii care se tem de siguranta lor daca se inscriu astfel, Google+ este optional. Nimeni nu te obliga sa il folosesti. Daca cineva considera ca este in pericol daca isi foloseste numele real, atunci nu ar trebui sa foloseasca reteaua sociala Google”, a spus fostul CEO al companiei.

Oficialul gigantului american subliniaza ca in acest fel utilizatorii vor sti exact cu cine vorbesc, sansele ca profilul sa fie fals fiind mult reduse.

Citeste si:

De la lansarea Google+ la finalul lunii iunie, reteaua a inceput sa se raspandeasca din ce in ce mai mult in mediile online. Butonul +1, echivalentul “Like” de pe Facebook, poate fi gasit pe mai multe site-uri ale companiei, utilizatorii pot vedea mesaje direct si in Gmail sau Youtube. Practic, piesele din “puzzleul Google+” incep sa se potriveasca cu din ce in ce mai multe alte piese, apropiindu-se de un format dorit de compania americana.

Cum poate profita Google de faptul ca utilizatorii se inscriu cu identitatea reala? Propbabil printr-un advertising mult mai bine targetat sau cautari personalizate sau poate ceva complet diferit. Ramane de vazut.

Wall-Street.ro apreciaza comentariile dumneavoastra. Ce parere aveti de faptul ca Google+ obliga utilizatorii sa se inscrie cu numele real? Comentati mai jos.