Valoarea tranzactiilor online cu cardul realizate pe site-urile de reduceri de pret va atinge cateva milioane de euro in acest an, si va continua sa creasca si in anii urmatori, a declarat, miercuri, directorul general al Neogen, Calin Fusu, la forumul ZF Digital '11.
"Aceasta piata este foarte tanara, a aparut in 2010. Anul trecut, valoara tranzactiilor a fost foarte redusa", a spus Fusu, citat de Mediafax.

Neogen detine site-ul de reduceri de pret pe baza de vouchere Zumzi.

Intrebat de ce si-ar dori o firma sa isi vanda produsele sau serviciile pe site-urile de reduceri de pret, Fusu a spus ca aceasta va fi beneficiara unei campanii de marketing pentru care nu va plati niciun ban.

"Noi, detinatorii de site-uri de reduceri de pret, ne obligam sa aducem clienti pentru bunurile sau serviciile unei firme care vor fi vandute la un pret mai scazut. Noi castigam din comisioane, iar firma care vinde prin intermediul unui site de reduceri beneficiaza de o campanie de marketing gratuita", a explicat reprezentantul Neogen, companie care detine si site-ul de recrutare Bestjobs.

Neogen a fost infiintata in anul 2000 sub numele Rogenerator. Pentru acest an, afacerile companiei au fost estimate la peste 4 milioane de euro.

Calin Fusu (foto) a adaugat ca pe partea de servicii, reducerile ajung pana la 50%.

"La produse e mai greu sa aplici astfel de reduceri, marjele nu permit producatorilor sa reduca pretul foarte mult", a spus Fusu.

Reprezentantul Neogen a mai spus ca, pe site-urile de reduceri, pizza si biletele de cinema se vand foarte bine.

"Noi am inregistrat la una din promotiile derulate pe site-ul nostru vanzari de 100.000 de euro", a spus Fusu.



Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri