“Ne propunem sa readucem in domeniul muzicii din Romania o oferta completa de productii originale din toate genurile muzicale. Intrarea eMAG pe aceasta piata are loc in conditiile in care retailul traditional restrange drastic spatiile destinate muzicii, in cautarea unui profit mai mare pe metrul patrat. Noi nu avem astfel de limitari si venim cu o oferta bogata, editii exclusive, concerte si compilatii pentru colectionari”, a declarat Radu Apostolescu, vicepresedinte, director de dezvoltare al eMAG.

Noua categorie va fi disponibila prin eMAG Marketplace, ca urmare a parteneriatului pe care eMAG l-a semnat cu Nova Music, distribuitorul cu cea mai variata gama de muzica disponibila pe piata. Vizitatorii eMAG pot asculta online extrase din cele mai multe titluri prezente, fie ca este vorba de concerte, muzica clasica sau cele mai noi single-uri lansate pe piata.

“Avem in sfarsit satisfactia de a oferi tuturor iubitorilor de muzica din Romania cea mai ampla oferta de produse, acoperind toate genurile, de la ultimele noutati la colectii si raritati. Peste 7.000 de colectii de viniluri si CD-uri, concerte pe DVD si Blu-ray, cu livrare imediata,” a declarat Ovidiu Stroescu, CEO si presedinte Nova Music.

Citeste si:

Similar fenomenului international, piata muzicala traditionala a fost in continua scadere in ultimii ani, iar clientii care fac achizitii de muzica s-au orientat catre mediul online pentru a cumpara titluri noi. In ceea ce priveste suportul, peste 70% din vanzarile de albume muzicale sunt reprezentate de CD-uri, insa cele mai multe sunt achizitionate online datorita ofertei extinse, dar si a modului facil de comanda si de primire a produsului, in retail-ul offline oferta fiind in scadere constanta.

Clientii eMAG pot achizitiona titlurile prin comenzi online sau telefonice in call-center. Livrarea comenzilor se va efectua la nivel national, rapid, prin curierat door-to-door si orice comanda plasata pana in ora 18.00 va fi livrata la adresa solicitata de client in cursul zilei urmatoare.