Bit-Soft detine actiuni majoritare in proiect. Alexandra Rusu, 30 de ani, a fost timp de cinci ani senior editor la Humanitas, lucrand un an si jumatate si in cadrul editurii All.

„Boooktopia este o retea sociala bazata pe pasiunea pentru citit, o biblioteca vie, aflata in continua transformare, si o noua comunitate de opinie in zona cartii. Booktopia nu este o retea afiliata unei publicatii, edituri sau unei alte institutii culturale, un instrument de marketing, o librarie sau un catalog on-line (aceste servicii sunt oferite prin parteneriat). Valorile in care crede Booktopia sunt evaluarea publica, independenta a produselor editoriale de pe piata romaneasca; votul majoritatii care nu inlocuieste, dar completeaza in mod necesar opinia criticului; cartea care iese in strada, naste discutii si prietenii”, considera Alexandra Rusu.

Fiind un demers „in premiera pe piata locala”, primele luni se va incerca cresterea continutului si consolidare. Ulterior, in 2012, se vor incerca solutii „mai putin clasice” de monetizare, conform Alexandrei Rusu.

Citeste si:

In prima faza, proiectul va fi facut cunoscut in cadrul targului de carte Gaudeamus, care se va desfasura incepand din 23 noiembrie.

Vi se pare un proiect ce ar putea avea succes? In ce conditii? Comentati mai jos.