Twitter anticipeaza ca va genera, in 2014, venituri de cel putin 1 miliard de dolari, au declarat pentru Bloomberg surse apropiate companiei, indicand ca serviciul de micro-blogging va creste de aproape doua ori mai repede decat anticipeaza in prezent analistii.
Twitter isi bazeaza prognoza pe estimari privind cererea de publicitate, au afirmat sursele citate, potrivit Mediafax.

Reteaua are in prezent 140 milioane de utilizatori care comunica prin mesaje scurte si sunt conectati printr-un sistem de socializare online.
Cercetatorii de la EMerketer estimeaza ca Twitter va atinge in 2014 vanzari de publicitate de 540 milioane de dolari, care vor constitui practic toate veniturile companiei.

In 2011, compania a avut venituri din publicitate de 139,5 milioane dolari.

Cu toate acestea, Twitter ajunge mai greu decat Facebook sau Google la pragul de un miliard de dolari venituri.

Google a trecut de acest nivel la cinci ani dupa infiintare, iar Facebook la sase ani. Compania Twitter a fost fondata in 2006.

Fondata la San Francisco de Jack Dorsey, Noah Glass, Evan Williams si Biz Stone, compania a fost evaluata, in timpul rundelor de finantare pe piata privata, la pana la 8,4 miliarde de dolari.

Printre actionarii Twitter se numara grupul rus Digital Sky Technologies, de asemenea un puternic investitor la Facebook, fonduri de capital de risc precum Benchmark Capital, Union Square Ventures sau Spark Capital, dar si angajatii companiei rasplatiti cu pachete de actiuni.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri