Noua echipa ii include pe Matt Komorowski si Ganna Yevtushenko, care vor coordona vanzarile si, respectiv, activitatile de business development. Cu ajutorul noii conduceri, compania va pune accent pe inovatie si pe interactiunea cu consumatorii, retailerii, partenerii din domeniul bancar si operatorii de retele mobile, sustin oficialii companiei cu operatiuni si in Romania.

“Europa Centrala si de Est a inregistrat o crestere imensa a comertului electronic in ultimii cativa ani. Credem ca instrumentele si optiunile oferite de PayPal genereaza valoare atat pentru comercianti, cat si pentru consumatori. Una dintre prioritatile pentru regiune va fi reprezentata de comertul transfrontalier, care reprezinta deja 25% din volumul total de plati procesate la nivel global. Procentajul este chiar mai mare la nivelul CEE”, a spus Damien Perillat. “PayPal va ajuta retailerii sa acceseze comertul multi-channel. Mediul mobil este cheia, intr-o perioada in care limitele dintre online si offline se estompeaza tot mai mult”, a adaugat el.

• Solutii mobile

PayPal a lansat aplicatii mobile in peste jumatate din pietele din Europa, un produs de plati express “Express Checkout” si o librarie de plati mobile pentru developeri. Utilizatorii folosesc functionalitatile mobile in moduri diferite, motiv pentru care PayPal lanseaza produse care se pliaza pe cererile consumatorilor. In urmatorii ani, noul management va pune accentul pe incheierea de parteneriate cu operatorii locali de retele mobile, aplicatii, dezvoltatori si platforme. Pana la sfarsitul anului, PayPal estimeaza ca va procesa un volum total de plati mobile de 10 miliarde de dolari, in crestere cu 150% comparativ cu 2011.

• Comertul transfrontalier

Citeste si:

PayPal a simplificat in mod radical complexitatea comertului transfrontalier prin administrarea unei game variate de plati si prin oferirea de noi standarde de securitate. In prezent, PayPal este disponibil in 190 de tari si 25 de valute.

• Abordare locala

Avand in vedere ca membrii noi echipe de management provin din piete diferite ale CEE, PayPal va aduce know-how-ul si solutiile globale la dispozitia partenerilor locali. In plus, PayPal va ajuta companiile financiare sa faca mai rapid transferul catre online si pe comercianti sa isi majoreze ratele de conversie si sa creasca vanzarile, oferindu-le acces imediat la milioane de clienti din CEE si din afara acestei regiuni.

Numarul de conturi inregistrate a crescut in trimestrul al treilea la 117.4 milioane (+14% comparativ cu aceeasi perioada din 2011), in timp ce veniturile au crescut cu 23% comparativ cu 2011 si volumul total net al platilor (TPV) a ajuns la 35.2 miliarde dolari (+20% fata de aceeasi perioada a anului trecut).