Potrivit blogului companiei, in primele 12 minute de la prezentarea ofertelor au primite 13.300 de comenzi, un numar de vizitatori unici pe site de 135.000 si un total al numarului de vizitatori de 350.000.

La ora 9:30, site-ul eMAG.ro a atins un numar record de vizitatori unici de peste 700.000 si peste 52.000 de comenzi.

La nivelul anului trecut pana la ora 10, campania Black a generat pentru emag 400.000 de vizitatori unici, un numar de 34.000 de produse comandate din care circa 28.000 facand obiectul promotiei speciale din “Vinerea Neagra”.

Citeste si:

Potrivit reprezentantilor eMAG.ro , la nivelul anului trecut valoarea aproximativa a comenzilor pana la ora 10 a fost de 4 milioane euro.

Cele mai cautate produse in prima parte a acestei zile au fost solutiile de imprimare si birotica dar si televizoarele, unde 84% dintre stocuri au fost epuizate, 83% din stocul de laptopuri a fost epuizat, urmat, in proportie de 77%, de stocul produselor de ingrijire personala.

Printre alte produse cautate de catre clienti s-au numarat produsele electrocasnice (69% stoc epuizat), produse de gaming (47%), produse din categoria foto, desktop si monitor (40%) si 39% din stocurile epuizate au fost reprezentate de telefoanele mobile.