„Suntem increzatori ca raspunsul la noul site va fi unul pozitiv. Suntem deschisi sugestiilor venite din partea publicului, serviciul fiind in permanenta imbunatatit pentru a se ridica la standardele de calitate cu care clientii Carrefour s-au obisnuit deja”, a declarat Radu Butufei, director e-Commerce al Carrefour Romania.

Clientii pot alege dintr-o gama variata de peste 7.000 de produse din categoriile alimente (inclusiv produse proaspete), produse cosmetice, produse de igiena casei si altele, la pret de hypermarket, intr-un format de site intuitiv si informativ.

Comenzile se pot face cu maxim trei zile in avans de la data livrarii, exceptie facand zilele de duminica si sarbatori legale cand serviciul de curierat nu este activ.

Acesta este cel mai complex proiect IT dezvoltat vreodata de Carrefour Romania, aflat la intersectia dintre 6 sisteme informatice distincte: Carrefour, Carnation Group, Meti Logiciels et Services, Pay U, Fan Courier si RBC – acum complet integrate.

Citeste si:

Cu peste 9.900 de magazine in 33 de tari, grupul Carrefour este al doilea retailer mondial si cel mai mare din Europa.

In Romania, Grupul Carrefour numara 112 magazine dintre care 24 hipermarket-uri „Carrefour”, 68 supermarket-uri „Market”, si 20 magazine de proximitate „Express”.

wall-street.ro a mai scris in cursul saptamanii trecute despre intentiile Carrefour de a-si extinde operatiunile si pe piata din online.

Carrefour intra pe piata de comert online

Carrefour intra pe piata de comert online

Vezi si ce alti retaileri isi extind operatiunile in comertul online.

ONLINE. Ce planuri au cei mai mari retaileri din Romania

ONLINE. Ce planuri au cei mai mari retaileri din Romania