Desi numarul de tablete aflate in folosinta este mai mic decat cel al smartphone-urilor, ecranul mai mare si deci usurinta de utilizare atrage din ce in ce mai mult cumparatorii. Este mult mai usor sa cauti online, sa faci zoom pe produse, sa apesi link-uri, pe o tableta decat pe un smartphone.

Valoarea comenzilor, traficul pe magazine si ratele de conversie sunt mai mari pe tablete decat pe smartphone-uri.

Cheltuielile realizate atat pe tablete cat si pe mobile in 2013 vor fi de 30 mld. de dolari, echivalentul a 11,4% din intreaga piata de eCommerce.

Citeste si:

Smartphone-urile tind sa fie folosite in mijlocul procesului de achizitie, in timp ce tabletele sunt folosite la inceput pentru cercetare amanuntita si la final, pentru a incheia tranzactia si a cumpara.

Retailerii nu sunt insa inca pregatiti pentru a face fata tendintelor, prea putin site-uri, chiar si in SUA, nefiind dezvoltate special pentru tablete si dimensiunile lor variabile.