Fondata de antreprenorul Paul Budnitz, Ello s-a lansat ca “prima alternativa viabila pentru Facebook”, punctul principal de vanzare fiind lipsa publicitatii. Budnitz, antreprenor si designer de 47 de ani, a construit o platforma cu putine imagini, text negru pe fundal alb si da senzatia unui proiect inca in curs de ajustare. Insa ideea de a nu covarsi utilizatorii cu publicitate a prins foarte bine, devenind un “strigat virtual” catre cei care s-au saturat de Facebook. “Reteaua ta sociala este detinuta de advertiseri”, spune Ello, adaugand ca fiecare post, prieten si link este meticulos urmarit si toate datele din ele sunt folosite pentru a ajuta advertiserii sa isi vanda reclama. “Tu esti produsul care este cumparat si vandut”.

Conform unor surse din piata citate de presa internationala, peste 35.000 de oameni pe ora trimit cereri de a fi admisi pe site. Ello este ceva nou si acest lucru pare a fi de ajuns pentru a atrage multi entuziasti de tehnologie. Totodata, timing-ul este perfect, mai ales ca in urma cu cateva luni, in iunie, Facebook a fost aspru criticat pentru manipularea News Feed-ului a aproape 700.000 de utilizatori. Ello promite sa fie diferit si Facebook nu a raspuns cererilor de comentarii privind noul concurent.

Consideri ca Facebook ar putea fi inlocuit, incet-incet, de un nou venit pe piata? Cum ti se pare Ello? wall-street.ro te incurajeaza sa comentezi.