Vrei o experiență de ecommerce fluidă și personalizată? Alege Klaviyo pentru magazinul online al brandului tău

Vrei o experiență de ecommerce fluidă și personalizată? Alege Klaviyo pentru magazinul online al brandului tău

Cuprins Articol:

De la “adaugă în coș” la “plasează comanda“, ecommerce-ul este astăzi parte din viața noastră. Branduri sau consumatori, de orice parte a baricadei ne-am situa, nu ne (mai) putem imagina lumea fără shoppingul online.

În 2024, ecommerce-ul continuă să fie unul dintre cele mai dinamice sectoare, cu un impact semnificativ asupra comportamentului consumatorilor, atât la nivel global, cât și în România. Experiențele omnichannel sunt mai importante ca niciodată, cumpărătorii așteptându-se să poată interacționa cu brandurile fără întreruperi, fie că fac cumpărături de pe un dispozitiv mobil, tabletă sau laptop. În Europa, ecommerce-ul a ajuns să reprezinte peste 20% din totalul vânzărilor din retail, dar se estimează că această pondere va continua să crească în anii următori, atingând o valoare de piață de peste 1 trilion de euro până la finalul deceniului. În România, piața de ecommerce este de asemenea în plină expansiune, cu o creștere constantă de aproximativ 15-20% anual. În 2023, vânzările online din țara noastră au depășit pragul de 7 miliarde de euro, iar trendul ascendent se menține și în 2024.

Putem spune, așadar, că, în 2024, ecommerce-ul se conturează în jurul experiențelor personalizate și rapide. Consumatorii devin tot mai exigenți, iar brandurile trebuie să se adapteze pentru a rămâne competitive într-un peisaj digital în continuă schimbare. Este motivul pentru care, echipa Mediaposte Martech a ales parteneriatul cu Klaviyo, platforma de automatizare a campaniilor de marketing și CRM destinată în mod special comercianților online.

De ce să alegi Klaviyo pentru e-commerce?

Klaviyo este o platformă de automatizare a serviciilor de marketing și CRM adaptată nevoilor specifice magazinelor online, platformă care se integrează fără probleme altor tool-uri populare precum Shopify, WooCommerce, OpenCart, PrestaShop, Wix, Salesforce Commerce Cloud, Magento și Magento2. Această compatibilitate largă face din Klaviyo un instrument versatil care permite crearea de experiențe personalizate pentru clienți, folosind canale de comunicare precum email, SMS, notificări push etc, toate acestea bazându-se pe date în timp real și pe analize susținute de inteligența artificială.

Recenzii personalizate pentru o experiență mai inteligentă

Recenziile sunt un punct esențial, am putea spune chiar de cotitură în decizia de cumpărare, iar Klaviyo le gestionează într-un mod inovator. Cu Klaviyo poți face mult mai mult decât să aduni feedback: poți folosi recenziile pentru a segmenta clienții și pentru a personaliza mesajele trimise. De exemplu, dacă un client lasă o recenzie pozitivă, poți crea o experiență care să-l încurajeze să recomande produsul mai departe. 10,3% este rata medie de trimitere a recenziilor pentru cele mai importante branduri de pe Klaviyo, un indicator clar al eficienței acestui instrument.

Email marketing inteligent și integrat

Spre deosebire de soluțiile tradiționale, Klaviyo îți permite să trimiți mesaje personalizate folosind toate datele tale despre clienți. O segmentare detaliată, care îți oferă puterea de a trimite emailuri relevante, ceea ce crește rata de deschidere și conversie. Unul dintre marile avantaje Klaviyo este capacitatea de a integra emailul, SMS-urile și notificările push într-o singură platformă, maximizând astfel impactul fiecărui mesaj trimis.

Management eficient al bazelor de date de clienți

Pentru a lua decizii corecte și rapide în ecommerce, datele sunt esențiale. Klaviyo CDP (Customer Data Platform) îți permite să gestionezi toate datele despre clienți într-o platformă integrată. Ai acces la informații precise și relevante, astfel încât să poți unifica și transforma datele într-un mod intuitiv. De exemplu, poți identifica rapid ce produse au performanțe ridicate, sau care segmente de clienți necesită o atenție specială. Datele Klaviyo arată că utilizarea segmentării Klaviyo CDP crește valoarea medie a comenzilor cu 11% în timpul unor evenimente importante, cum ar fi Black Friday.

O platformă completă de ecommerce marketing

Klaviyo îți oferă o infrastructură de mesagerie completă care acoperă toate canalele importante de comunicare, de la email, SMS și notificări push, până la aduri și chiar direct mail. Toate aceste canale funcționează împreună pentru a oferi clienților tăi o experiență fără întreruperi, indiferent de punctul în care se află pe parcursul de cumpărare. Pe lângă marketing, Klaviyo îți pune la dispoziție un sistem avansat de raportare și analiză. Poți urmări în timp real performanța fiecărei campanii și poți înțelege mai bine cum să optimizezi strategiile de comunicare.

Avem încredere că toate aceste beneficii te-au convins să implementezi sau să-ți dezvolți brandul tău de ecommerce cu Klaviyo. Iar echipa Mediaposte Martech, partener Klaviyo în românia, este aici să îți răspundă la toate întrebările și să îți faciliteze procesul.

Mediaposte Martech oferă servicii de onboarding și consultanță automatizare prin intermediul platformelor HubSpot, Klaviyo, Salesforce și monday.com pentru întregul spațiu EMEA. Acoperim exclusiv cu resurse interne toate fazele unui proiect de automatizare: consultanța inițială, arhitectura bazei de date, implementare efectivă, integrări, training personalizat și suport post-implementare.

Personalizate pentru tine