Ana Maria Marin, account manager al Syscom Digital, spune ca in opinia sa sms-ul este un element care nu ar trebui sa lipseasca dintr-o campanie integrata eficienta, cu conditia ca acestea sa fie extrem de bine targhetate. “ Important este ca mesajul sa fie clar si baza de date sa fie targhetata. Am avut campanii pe sms si cu rata de raspuns de 108%, cum a fost una de acum doi ani realizata pentru Milli”, a spus Ana Maria Marin la retailArena, pe 6 noiembrie, zi sustinuta de PayU. Una dintre conditii spune ea este ca baza de date sa fie bine aleasa.

Radu Batrinu, directorul de marketing al Flanco spune ca in cazul companiile campaniile la 360 de grade ( pe toate canalele) sunt cele mai de succes.Despre relatia online-offline, Radu Batrinu a declarat ca informarea clientii o fac de obicei online, dar ca apoi se duc in magazine sa vada efectiv produsul, in special pentru electronicele mari. Potrivit lui Batrinu, compania a realizat un produs care sa ajute consumatorul sa finalizeze vanzarea direct in magazin, iar printre instrumentele puse la dispozitia clientilor se numara un terminal de informare care este conectat la wi-fi si care ii permite clientului sa intre pe site-ul Flanco, dar si pe cele ale concurentilor pentru a se informa chiar in magazin.

In ceea ce priveste newsletterele, Marian Alecsiu, seful F64, spune ca rata de deschidere a newsletterelor este in scadere si ca personalizarea este cheia in domeniu. Si Alecsiu spune ca targhetarea este una dintre cele mai importante elemente.”Sunt trei elemente intr-o campanie de succes: mesaj, partea de creatie si targhetarea. Creatia reprezinta 10% din succes, restul este determinat de celelalte. Daca nu ai targhetare e ca si cum ai merge in Piata Obor cu un aparat foto de ultima generatie cu reducere de 50% si ai astepta sa vinzi”, a povestit Marian Alecsiu.