„Vrem sa dezvoltam in continuare compania prin dezvoltarea produsului nostru Europa, iar o parte a planului implica sa ne extindem portofoliul de clienti. Planul nostru este sa ne extindem activitatea tot mai mult pe piata din SUA incepand cu 2015”, a declarat Sebastian Vaduva (foto centru), unul dintre cei trei fondatori ai Appscend, pentru wall-street.ro.

Potrivit lui Sebastian Vaduva, piata din SUA reprezinta o etapa fireasca in dezvoltarea companiei, iar acest lucru se va materializa inca de la inceputul anului viitor, cand tanarul antreprenor va merge la birourile pe care compania le detine in Statele Unite pentru a stabili noi contacte si contracte. „Este momentul ideal pentru a intra pe noi piete, iar finantarea obtinuta ne va ajuta in demersul pe care noi vrem sa il facem. Avem mult de exploatat in Vest, iar dupa experienta europeana, este exact ce ne trebuie”, a completat Sebastian Vaduva.

Afaceri de jumatate de mil. de euro in 2014

Intrebat de cum au evoluat afacerile Appscend in acest an, Sebastian Vaduva a spus ca se asteapta la o dublare a rulajului in 2014, la 500.000 de euro, evolutie sustinuta mai ales de o crestere puternica a numarului de clienti, dar mai ales de clientii strategici. „Avem activitate in Europa, la Munchen, spre exemplu, si contracte cu grupuri puternice de televiziune de pe continent. Estimam pentru finalul anului o dublare a afacerilor, venit mai ales pe fondul evolutiei numarului de clienti importanti”, a mai spus tanarul antreprenor.

Fondata in 2011 de Sebastian Vaduva, Andrei Marinescu si Gabi Dobocan, Appscend este o companie dedicata aplicatiilor mobile pentru iOS si Android. Cei trei actionari ai Appscend sunt absolventi ai Facultatii de Electronica din cadrul Politehnicii. La acestia se adauga, ca actionar minoritar, Peter Barta, director executiv al Fundatiei Post Privatizare, care a investit in proiect.

Pana in prezent, Appscend a lucrat cu sute de companii, mari sau mici, pentru a transforma ideile de business in afaceri de telefonie mobila. Astazi, cu peste 1600 de organizatii inregistrate si peste 250 de aplicatii in Apple Store si Goole Play, serviciile mobile dezvoltate in cadrul platformei Appscend varieaza de la zona de Digital Media, pana la Asigurare si Auto, fiind folosite de aproape jumatate de milion de utilizatori din intreaga lume. Printre clientii Appscend din Romania se numara Groupama, BMW Motor AG, TVR Info, DOMO, Tiriac Auto, precum si o colaborare cu Vodafone Romania, iar printre clientii internationali numarandu-se: Great Marketing Work (Marea Britanie), Svarod Direct (Norvegia), Vorarlberger Medienhaus, WSI Franchisees.