Prezent la evenimentul aniversar a cinci ani de la listarea Transelectrica, seful OPSPI a explicat ca in acest moment se lucreaza la caietul de sarcini impreuna cu consultantii juridici, urmand ca acesta sa fie public cel tarziu la inceputul saptamanii viitoare.

Cazana a mai spus ca la inceputul lunii octombrie ar trebui sa fie selectat si consortiul de intermediere. Legat de oferta de vanzare a pachetului de 15% din Transgaz, acesta a precizat ca „se lucreaza”, fara sa dea termene concrete.

In luna iulie, Ministrul Economiei, Ion Ariton, a anuntat ca ofertele publice secundare din cazul Transelectrica (TEL) si Transgaz (TGN) vor avea loc la finele acestui an.

Ariton: Oferta Transgaz va avea loc in octombrie. Transelectrica, in decembrie

Ariton: Oferta Transgaz va avea loc in octombrie. Transelectrica,...

Pentru anul viitor este programat si IPO-ul Romgaz, pentru care se lucreaza la caiete de sarcini in prezent. Salans va oferi consultanta juridica in procesul de achizitie a serviciilor de intermediere privind derularea ofertei publice initiale de actiuni ale Societatii Nationale de Gaze Naturale "Romgaz" S.A.

Avocatii de la Salans consiliaza statul in selectarea brokerului pentru listarea Romgaz

Avocatii de la Salans consiliaza statul in selectarea brokerului...

Citeste si:

Dupa esecul ofertei Petrom, oficialii statului spun ca sunt invataminte de tras, majoritatea de nuanta.

„Discountul din oferta este un subiect sensibil. Este normal ca statului sa ii vina greu sa vanda cu discount. Peste tot in lume sunt institutii care se ocupa ca veniturile statului sa fie maximizate. Este clar ca daca vrem sa vindem cu orice pret, o putem face. Dar se pune problema de valoare a companiei respective. Este imaginea cu care pornim la un drum si primul pas este extrem de important”, a explicat Cazana.

El a mai spus ca Ministerul Economiei va pune in mare accent pe oferte de atragere de capital pentru companiile din portofoliu, care au mare nevoie de bani pentru a isi finanta operatiunile.

In acelasi timp, Valentin Ionescu, directorul general al Bursei de Valori Bucuresti a accentuat ideea ca succesul unei oferte este strans legat de discountul oferit si de pachetul pentru investitorii de retail, mai ales daca este un SPO la o companie deja listata.