Producatorul de tevi TMK-Artrom Slatina (ART) a afisat in primul trimestru al acestui an un profit net de 602.200 lei, de 20 mai mic decat cel din intervalul echivalent al anului trecut, pe fondul cresterii cu 20,5% a cheltuielilor.
In primul trimestru al anului trecut, TMK Artrom obtinuse un profit net de 12,4 milioane lei.

Afacerile companiei au avansat cu 2,34% in primele trei luni ale acestui an, la 134,3 milioane lei, fata de perioada echivalenta din 2007, cand acestea s-au cifrat la 131,23 milioane lei

Veniturile totale ale companiei au crescut in primele trei luni din 2008 cu 9,83%, la 147,5 milioane lei, fata de cele din perioada similara a anului trecut, care au fost de 134,33 milioane lei.

TMK Artrom a afisat in primul trimestru al acestui an cheltuieli totale de 146,9 milioane lei, in crestere cu 20,5% fata de cele inregistrate anul trecut, de 121,9 milioane lei.

Societatea este specializata in productia de tevi din otel fara sudura si are un capital social de 30,79 milioane lei, divizat in 12,27 milioane actiuni cu o valoare nominala de 2,51 lei. Actionarul majoritar al companiei este TMK Europe GmbH, care controleaza 80,56% din capitalul social, iar SIF Oltenia detine 12,19%, potrivit ultimei raportari.

Titlurile TMK Artrom sunt listate la Bursa de Valori Bucuresti, la a doua categorie, sub simbolul ART. Capitalizarea companiei este de circa 306,7 milioane lei, aferenta cotatiei de 25 lei, de miercuri.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Piețe de capital »



Setari Cookie-uri