Complexul comercial Unirea Shopping Center si-a majorat profitul net in primele noua luni ale anului cu 74%, la 13,94 milioane lei (3,83 milioane euro), fata de castigul raportat in aceeasi perioada din 2007, pe fondul sporirii afacerilor cu o treime, arata datele financiare transmise Bursei.
In primele trei trimestre din 2007, firma raportase un castig net de 8,03 milioane lei.

Afacerile centrului comercial au avansat cu 33% in intervalul ianuarie - septembrie 2008, pana la 69,47 milioane lei (19,08 milioane euro), fata de nivelul consemnat in perioada similara de anul trecut, de 52,34 milioane lei.

Compania specializata in comertul cu amanuntul in magazine nespecializate are un capital social de 7,44 milioane lei, impartit in 2,98 milioane actiuni, cu o valoare nominala de 2,50 lei.

Potrivit ultimelor raportari, actionarul majoritar al societatii este Nova Trade, firma controlata de familia Adamescu, cu o detinere de 71,82%. Totodata, seful Nova Trade, Dan Adamescu, controleaza in nume propriu mai putin de 5% din titluri, in vreme ce Unirea Shopping Center are 7,66% din actiunile proprii.
De asemenea, SIF Muntenia (SIF4) are o participatie de 9,96% la centrul comercial.

Valoarea de piata a companiei este de 238,2 milioane lei (63 milioane euro), conform ultimei cotatii de 80 lei, stabilita in cadrul sedintei de marti a Bursei. Titlurile societatii se tranzactioneaza la categoria de baza a pietei Rasdaq, sub simbolul SCDM.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Piețe de capital »



Setari Cookie-uri