Compania de foraj petrolier Dafora Medias (DAFR) a obtinut in primele noua luni ale anului un profit net de 1,62 milioane lei (383.000 euro), in scadere de sase ori fata de castigul din aceeasi perioada din 2008, pe fondul reducerii afacerilor cu 38%, potrivit rezultatelor remise Bursei.
Compania a inregistrat in primele trei trimestre de anul trecut un rezultat net de 9,87 milioane lei.

Cifra de afaceri a Dafora a scazut la 116 milioane lei (27,4 milioane euro) in perioada ianuarie - septembrie 2009, de la 186,4 milioane lei in acelasi interval de anul trecut.

De asemenea, veniturile totale ale companiei de foraj petrolier s-au comprimat cu o treime, la 147,7 milioane lei (35 milioane euro), iar cheltuielile s-au redus cu 30%, pana la 146,04 milioane lei (34,5 milioane euro).

Potrivit bugetului de venituri si cheltuieli pe 2009, Dafora estimeaza un profit net de 6,19 milioane lei pentru acest an, de peste doua ori mai mare decat castigul de anul trecut, in conditiile in care vrea sa isi reduca cheltuielile cu 26%.

La inceputul anului, compania estima ca va inregistra un profit de 6,18 milioane lei (1,46 milioane euro) pe fondul veniturilor si cheltuielior in scadere.

Dafora Medias are un capital social de 97,36 milioane lei, divizat in 973,57 milioane actiuni cu o valoare nominala de 0,10 lei.

Potrivit ultimelor raportari, actionarul principal al societatii este Gheorghe Calburean, cu 48,58% din actiuni, in timp ce Foraj Sonde Craiova, firma fratilor Cristescu, are o participatie de 5,26%. De asemenea, fondul de investitii Rosintaly Management Limited detine mai putin de 5% din capitalul Dafora.

Liga a doua de la Bursa: Dafora si Compa, pe val?
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Piețe de capital »



Setari Cookie-uri